Системно-діяльнісний підхід як основа формування пізнавальних універсальних навчальних дій молодших школярів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-17
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто формування універсальних навчальних дій: особистісних, регулятивних, пізнавальних, комунікативних. Формування універсальних навчальних дій відбувається у межах системно-діяльнісного підходу, згідно з яким учні стають суб’єктами освітнього процесу: вони безпосередньо беруть участь у визначенні мети, виборі способів дій та оцінці досягнутих результатів у навчальній діяльності. The article deals with the formation of universal educational actions: personal, regulatory, cognitive, communicative. The formation of universal educational actions takes place within the framework of the system-activity approach, according to which students become subjects of the educational process: they are directly involved participate in defining the goal, choosing ways of action and evaluating the results achieved in learning activities.
Опис
Ключові слова
формування пізнавальних дій, молодші школярі, навчальна діяльність, formation of cognitive actions, junior schoolchildren, educational activity
Цитування
Букреєва Г. Системно-діяльнісний підхід як основа формування пізнавальних універсальних навчальних дій молодших школярів / Г. Букреєва // Інновації в початковій освіті: досвід, виклики сьогодення, перспективи : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти першого року навчання ф-ту початк. навчання, Харків, 17 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – Ч. 1. – С. 6.