ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: НОВІ ПРІОРИТЕТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-06-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто виховання майбутніх учителів, яке засноване на ідеях педагогіки миру. Педагогіка миру розглядається дослідниками як сукупність ідей, що відбивають філософську, педагогічну та психологічну характеристику миротворчого виховання. Вона спрямована як на усвідомлення всіма верствами населення глобальних проблем людства, так і на підготовку до їх розв’язання. Практична реалізація ідей педагогіки миру сприяє сприйманню людиною світу в його діалектичному історичному та культурному розвитку, допомагає осмисленню нею свого місця і ролі у єдиному й різноманітному світі шляхом вироблення свідомості та поведінки особистості, що відповідають мирним способам взаємодії. The article deals with the education of future teachers based on the ideas of peace pedagogy. Peace pedagogy is considered by researchers as a set of ideas that reflecting the philosophical, pedagogical and psychological characteristics of peace education. It is aimed both at the awareness of all strata of the population of global problems of mankind, and to prepare for their their solution. Practical implementation of the ideas of peace pedagogy contributes to the perception of of the world in its dialectical historical and cultural development, helps to comprehend his/her place and role in the united and diverse world world by developing the consciousness and behavior of the individual that corresponding to peaceful ways of interaction.
Опис
Ключові слова
підготовка вчителів, педагогіка миру, миротворче виховання, teacher training, pedagogy of peace, peace education
Цитування
Малихіна О. Є. Підготовка майбутнього вчителя: нові пріоритети в умовах сучасних викликів / О. Є. Малихіна // Освіта збереже Україну! : матеріали І Всеукраїнських Прокопенківських читань, Харків, 10 черв. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 203–206.