ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті висвітлено питання класифікації мультимедіа-технологій навчання здобувачів освіти. Розкрито авторське розуміння суті таких технологій та їх роль у освітньому процесі. Проаналізовано запропоновані в науковій літературі класифікації мультимедіа-технологій навчання за різними підставами. The article covers the issue of multimedia technologies for teaching students classification. The author’s understanding of the technologies essence and their role in the educational process is revealed. The classifications of teaching multimedia technologies on various bases offered in the scientific literature are analyzed.
Опис
Ключові слова
класифікація, мультимедіа-технологія, навчання, здобувач освіти, classification, multimedia technology, teaching, student
Цитування
Ткачов А. С. До питання класифікації мультимедійних технологій навчання / А. С. Ткачов, О. С. Кабанська, В. П. Власова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–21 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; за ред. А. В. Боярської-Хоменко, О. В. Попової. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 255–258.