Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/807
Title: | Проблема профілактики тривожності у дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі |
Other Titles: | Проблема профилактики тревожности у детей младшего школьного возраста в учебном заведении |
Authors: | Семененко, О. В. |
Keywords: | соціальна педагогіка профілактика тривожності молодші школярі загальноосвітні навчальні заклади студентські роботи социальная педагогика профилактика тревожности младшие школьники общеобразовательные учебные заведения студенческие работы social pedagogy prevention of anxiety junior schoolchildren general educational institutions student work |
Issue Date: | 22-Apr-2014 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт |
Citation: | Семененко О. В. Проблема профілактики тривожності у дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі / О. В. Семененко // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 60. |
Abstract: | Обгрунтована проблема профілактики тривожності у дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі. Обоснована проблема профилактики тревожности у детей младшего школьного возраста в учебном заведении. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/807 |
Appears in Collections: | Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Семененко О. В. .pdf | 488.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.