Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/784
Title: | Теоретичні питання профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в загальноосвітніх навчальних закладах |
Other Titles: | Теоретические вопросы профориентационной работы со старшеклассниками в общеобразовательных учебных заведениях |
Authors: | Козіс, Я. М. |
Keywords: | соціальна педагогіка профорієнтаційна робота старшокласники загальноосвітні навчальні заклади студентські роботи социальная педагогика профориентационная работа старшеклассники общеобразовательные учебные заведения студенческие работы social pedagogy vocational guidance work high school students general educational institutions student work |
Issue Date: | 22-Apr-2014 |
Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт |
Citation: | Козіс Я. М. Теоретичні питання профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в загальноосвітніх навчальних закладах / Я. М. Козіс // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 44. |
Abstract: | Обгрунтовані теоретичні питання профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в загальноосвітніх навчальних закладах. Обоснованы теоретические вопросы профориентационной работы со старшеклассниками в общеобразовательных учебных заведениях. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/784 |
Appears in Collections: | Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Козіс Я. М. .pdf | 488.04 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.