Формування естетичних почуттів майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-08
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
“EASR” SciPub.de
Анотація
Автором досліджено викладання дисципліни «Хоровий клас», що включена до циклу професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва і регулюється навчальним планом. Вивчення робочих програм з «Хорового класу» факультетів мистецького спрямування певних ВЗО свідчить про різноманіття творчих підходів викладачів до їх розробки. Узагальнення завдань, у наведених робочих програмах з «Хорового класу» дозволяє стверджувати, що окрім суто професійних, значне місце серед них посідають задачі, що спрямовуються на розвиток художньообразного мислення, збагачення емоційно-естетичного досвіду та формування культури почуттів. The author studied the teaching of the discipline "Choral class", which is included in the cycle of professional training future teachers of musical art and is regulated by the curriculum. The study of work programs for the "Choral class" faculties of the art direction of certain universities testifies to the diversity creative approaches of teachers to their development. The generalization of tasks in the given work programs allows us to assert that, in addition to purely professional, a significant place among them are tasks aimed at the development of artistic thinking, enrichment of emotional and aesthetic experience and the formation culture of feelings.
Опис
Ключові слова
естетичні почуття, майбутні вчителі, музичне мистецтво, професійна підготовка, студенти, aesthetic feelings, future teachers, music, training, students
Цитування
Соколова А. В. Формування естетичних почуттів майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки / А. В. Соколова // Proceedings of thescholarly abstracts European Academic Science and Research. – Hamburg : EASR, 2021. – P. 19–20.