On Intertextuality Significance in Public Addresses

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-18
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
It is impossible to imagine any influential text without intertextuality involved in the process of its production and interpretation. The point is that links between various texts broaden the limits of the resulting metatext meanings and messages, thus having a powerful impact on the text recipients.Though the оn Intertextuality Significance in Public Addresses above overview of the intertextuality in the public address in question is non-exhaustive, it includes the essential intertextual links to be found therein, and it obviously provides evidence to the high significance of the using intertextuality in this textual genre to achieve the maximum effect on the public who will subsequently perceive and interpret the text. Неможливо уявити будь-який впливовий текст без інтертекстуальності, задіяної в процесі його виробництва та інтерпретації. Річ у тім, що зв’язки між різними текстами розширюють межі метатекстових смислів і повідомлень, що виникають, надаючи потужний вплив на реципієнтів тексту. Питання про значення інтертекстуальності в публічних зверненнях не є вичерпним, воно включає істотні інтертекстуальні зв’язки, які можна знайти в ньому, і, очевидно, надає докази високої значущості використання інтертекстуальності в цьому текстовому жанрі для досягнення максимального впливу на публіку, яка згодом сприйматиме та інтерпретуватиме текст.
Опис
Ключові слова
intertextuality, interpretation, public addresses, інтертекстуальність, інтерпретація, публічні адреси
Цитування
Krapivnyk G. On Intertextuality Significance in Public Addresses / G. Krapivnyk // Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищ. освіти, Харків, 18 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 162–164.