Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7579
Назва: Застосування творчих методів навчання, як засобу вдосконалення процесу навчання фізики в ЗЗСО
Інші назви: Application of creative teaching methods as a means of improving the process of teaching physics in ZZSO
Автори: Равх, І. Д.
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
здобувачі середньої освіти
заклад середньої освіти
фізика
творчі методи навчання
ігрові засоби навчання
educational and cognitive activity
students of secondary education
institution of secondary education
physics
creative teaching methods
game teaching aids
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Равх І. Д. Застосування творчих методів навчання, як засобу вдосконалення процесу навчання фізики в ЗЗСО : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014 Фізика / І. Д. Равх ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. фізики. – Харків, 2022. – 63 с. : іл. + табл.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено процес навчання фізики у закладах загальної середньої освіти, опрацьовано та систематизовано теоретичні відомості про використання навчальної гри на уроках фізики, як форми реалізації творчих методів навчання. Здійснено теоретичний аналіз процесу навчання фізики; виявлено причини типових пізнавальних труднощів в учнів при вивченні фізики; проаналізувано навчальну гру на уроках фізики, як форму реалізації творчих методів навчання; визначено способи усунення пізнавальних труднощів в учнів, шляхом використання ігрових засобів навчання; розроблено методичні поради удосконалення процесу навчання фізики засобами творчих методів навчання, які можуть бути використані у закладах загальної середньої освіти. The work investigates the process of teaching physics in institutions of general secondary education, works out and systematizes theoretical information about the use of educational game at physics lessons, as a form of realization of creative methods of teaching. The theoretical analysis of the process of physics teaching was carried out; the reasons of typical cognitive difficulties of pupils at the study of physics were revealed; the educational game at physics lessons, as a form of realization of creative methods of teaching was analyzed; ways of elimination of cognitive difficulties of pupils by means of game teaching means were determined; methodical recommendations on improvement of the process of physics teaching by means of creative methods of teaching, which can be used at institutions of general secondary education, were developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7579
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Равх І. Д. Застосування творчих методів навчання.pdf
  Restricted Access
977.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.