Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7502
Title: Зв’язок рівня розвитку пізнавальних процесів з ефективністю навчальної діяльності
Other Titles: Relationship between the level of development of cognitive processes and the effectiveness of educational activities
Authors: Гусєва, Ю. П.
Keywords: пізнавальні процеси
навчальна діяльність
діти молодшого шкільного віку
мислення
пам'ять
увага
уява
відчуття
cognitive processes
educational activities
children primary school age
thinking
memory
attention
imagination
feelings
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гусєва Ю. П. Зв’язок рівня розвитку пізнавальних процесів з ефективністю навчальної діяльності : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 053 Психологія / Ю. П. Гусєва ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. психології. – Харків, 2022. – 88 с. : іл., табл. + дод.
Abstract: В роботі теоретично досліджено та емпірично вивчено зв’язок рівня розвитку пізнавальних процесів з ефективністю навчальної діяльності. У роботі використано такі методи: теоретичні – теоретико-методологічний аналіз проблеми зв’язку рівня розвитку пізнавальних процесів з ефективністю навчальної діяльності, систематизація наукових літературних джерел, порівняння та узагальнення даних; емпіричні – використано комплекс експериментальних методик для визначення зв’язку рівня розвитку пізнавальних процесів з ефективністю навчальної діяльності; інтерпретаційні – для інтерпретації результатів та їх аналізу. This paper theoretically investigates and empirically examines the relationship between the level of cognitive process development and effectiveness of learning activities. The following methods were used in the work: theoretical - theoretical-methodological analysis of the problem of correlation between the level of cognitive processes development and effectiveness of of learning activities, systematization of scientific literature sources, comparison and generalization of data; empirical – a set of of experimental methods for determining the connection between the level of cognitive processes with the effectiveness of learning activity; interpretative – for interpretation of the results and their analysis.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7502
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусєва Ю. П. Зв’язок рівня розвитку пізнавальних процесів .pdf
  Restricted Access
2.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.