Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організаціїї та проведення ранкових зустрічей в умовах НУШ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В роботі розглянуто ранкову зустріч – це «запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності». Визначено, що для правильної організації ранкової зустрічі вчителеві необхідно знати логічну структуру організації та проведення ранкової зустрічі. Також необхідною умовою роботи з дітьми є знання вчителем логічної схеми проведення ранкових зустрічей та володіння оптимальним поєднанням методів і прийомів роботи, що спрямовані на активізацію пізнавального інтересу дітей, логічного мислення, творчих здібностей, розумової діяльності, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки, робити узагальнення та висновки. Випускна магістерська робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У першому розділі розкрито теоретичні основи організації проведення ранкових зустрічей в умовах НУШ, визначено сутність поняття «ранкова зустріч» та виділено основні етапи проведення ранкових зустрічей на уроках у початковій школі. У другому розділі визначено сутність, компоненти, показники, стан готовності майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школі. Запропоновано методичні рекомендації для вчителів щодо розробки та проведення ранкових зустрічей у 1–4 класах, а також представлено розробки ранкових зустрічей. У висновках доведено, що використання ранкових зустрічей під час організації навчальної роботи у початковій школі ефективно впливає на розвиток молодшого школяра. А morning meeting is a «planned, structured meeting, which occupies an important place in the daily schedule of the class, where there is an atmosphere of care and responsibility». It is determined that for the correct organization of the morning meeting the teacher needs to know the logical structure of the organization and conduct of the morning meeting. Also a necessary condition for working with children is the teacher’s knowledge of the logical scheme of morning meetings and the optimal combination of methods and techniques aimed at enhancing children’s cognitive interest, logical thinking, creativity, mental activity, ability to identify cause-and-effect relationships, do generalizations and conclusions. The master’s thesis consists of an introduction, two chapters, conclusions and a list of sources used. The first section reveals the theoretical foundations of the organization of morning meetings in NUS, defines the essence of the concept of «morning meeting» and highlights the main stages of morning meetings in primary school lessons. The second section defines the essence, components, indicators, the state of readiness of future teachers to hold morning meetings in primary school. Methodical recommendations for teachers on the design and conduct of morning meetings in grades 1–4 are offered, as well as the development of morning meetings that should be used during primary school. The conclusions proved that the use of morning meetings in the organization of educational work in primary school effectively affects the development of primary school students.
Опис
Ключові слова
ранкова зустріч, Нова українська школа, пізнавальний розвиток, дидактична мета, навчальна мотивація, комунікативний розвиток, morning meeting, New Ukrainian School, cognitive development, didactic goal, educational motivation, communicative development
Цитування
Старовойтова О. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організаціїї та проведення ранкових зустрічей в умовах НУШ : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 013 Початкова освіта / О. С. Старовойтова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2022. – 75 с.
Колекції