Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧуприна, І. В.-
dc.date.accessioned2022-06-11T15:39:17Z-
dc.date.available2022-06-11T15:39:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧуприна І. В. Забезпечення наступности у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014 Середня освіта (Математика) / І. В. Чуприна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. математики. – Харків, 2022. – 77 с. : іл.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttps://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7433-
dc.description.abstractУ роботі схарактеризовано основні питання проблеми забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, обґрунтовано теоретико-практичні основи забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «похідна», визначено її фізичний та геометричний зміст; проведено аналіз різних підходів до теми «Похідна» в профільній школі; розроблено методичні рекомендації щодо забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main issues of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are characterized, the theoretical and practical bases of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are substantiated, in particular: literature analysis on the research problem; the essence of the concept of "derivative" is analyzed and determined, its physical and geometric meaning is determined; an analysis of different approaches to the topic of "Derivative" in the profile school; developed methodological recommendations to ensure continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university; the results are analyzed and conclusions are madeuk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectучніuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвітній процесuk_UA.UTF-8
dc.subjectзабезпечення наступностіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпохіднаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофільна школаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudentsuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducational processuk_UA.UTF-8
dc.subjectensuring continuityuk_UA.UTF-8
dc.subjectderivativeuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofile schooluk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical universityuk_UA.UTF-8
dc.titleЗАПЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeENSURING CONTINUITY IN THE STUDY OF DERIVATIVES AT THE VOCATIONAL SCHOOL AND THE TEACHER TRAINING UNIVERSITYuk_UA.UTF-8
dc.typeOtheruk_UA.UTF-8
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сhupryna_fiz_mat_2021.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.