Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7433
Назва: ЗАПЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Інші назви: ENSURING CONTINUITY IN THE STUDY OF DERIVATIVES AT THE VOCATIONAL SCHOOL AND THE TEACHER TRAINING UNIVERSITY
Автори: Чуприна, І. В.
Ключові слова: учні
освітній процес
забезпечення наступності
похідна
профільна школа
педагогічний університет
students
educational process
ensuring continuity
derivative
profile school
pedagogical university
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Чуприна І. В. Забезпечення наступности у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014 Середня освіта (Математика) / І. В. Чуприна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. математики. – Харків, 2022. – 77 с. : іл.
Короткий огляд (реферат): У роботі схарактеризовано основні питання проблеми забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, обґрунтовано теоретико-практичні основи забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «похідна», визначено її фізичний та геометричний зміст; проведено аналіз різних підходів до теми «Похідна» в профільній школі; розроблено методичні рекомендації щодо забезпечення наступності у вивченні похідної в профільній школі та педагогічному університеті; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main issues of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are characterized, the theoretical and practical bases of continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university are substantiated, in particular: literature analysis on the research problem; the essence of the concept of "derivative" is analyzed and determined, its physical and geometric meaning is determined; an analysis of different approaches to the topic of "Derivative" in the profile school; developed methodological recommendations to ensure continuity in the study of the derivative in the profile school and pedagogical university; the results are analyzed and conclusions are made
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7433
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сhupryna_fiz_mat_2021.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.