Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7371
Назва: Методичні рекомендації до навчального курсу "Теорія та методика фізичного виховання"
Інші назви: Methodological recommendations to the initial course "Theory and Methods physical training"
Автори: Зозуля, К. В.
Ключові слова: фізичне виховання
дошкільна освіта
дошкільнята
теорія та методика
спорт
дошкольное образование
physical education
pre-school education
Preschoolers
theory and methodology
sports
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Зозуля К. В. Методичні рекомендації до навчального курсу "Теорія та методика фізичного виховання" для викладачів та здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти зі спец. 012 Дошкільна освіта / К. В. Зозуля ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2022. – 19 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблено з метою надання допомоги у вивченні дисципліни «Теорія та методика фізичного виховання». У процесі викладання ТМФВ розкриваються найважчі питання курсу, обґрунтовуються найважливіші проблеми фізичного виховання дітей – дошкільнят. Курс побудований за принципом особистісно-орієнтованої освіти дітей дошкільного віку. Кожна тема розкриває, як складається уявлення про зміст, завдання виховання дітей та особливості дитини дошкільного віку, заснованих на принципах діяльнісного та особистісного підходу. Методичні рекомендації будуть корисні для викладачів вищих навчальних закладів; здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 «Дошкільна освіта». The guidelines are designed to assist in the study of the discipline of Theory and Methodology of Physical Education. In the process of teaching TMPE the most difficult issues of the course are revealed, The most important problems of physical education of preschool children are grounded. The course is built on the principle of personality-centred education for preschool children. Each theme reveals how the concept of the contents, tasks of education of children and peculiarities of the preschool child is formed, based on the principles of the activity and personality approach. The methodological recommendations will be useful for teachers of higher education institutions; co-teachers of the first (bachelor) level education specialisation 012 "Preschool education".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7371
Розташовується у зібраннях:Кафедра початкової і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зозуля К.В._Методичні рекомендації_ТМФВ_.pdf998.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.