Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиниця, Т. В.-
dc.contributor.authorОсьмірко, І. В.-
dc.date.accessioned2017-09-14T10:22:16Z-
dc.date.available2017-09-14T10:22:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСиниця Т. В. Роль неперервної економічної освіти в розвитку професійних компетенцій фахівця / Т. В. Синиця, І. В. Осьмірко // Теоретичні та практичні проблеми розвитку сучасної економічної науки : матеріали наук.-метод. семінару / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Прапор, 2017. – (0,25 ум.-др.арк. 0,125/0,125)uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/731-
dc.description.abstractВ статті висвітлюється тема ролі неперервної економічної освіти в розвитку професійних компетенцій фахівця. Принцип економічної компетентності направлений на підготовку фахівця нової формації, здатного вільно орієнтуватися в мінливих соціально-економічних умовах, передбачає впровадження нових освітніх технологій, пошук нових способів надання освітніх послуг (дистанційна освіта, використання Інтернет технологій). Механізм реалізації стратегії неперервної економічної освіти передбачає взаємозв’язок і взаємодію економічної освіти, економічного виховання, економічного розвитку та включення особистості в реальну економічну діяльність шляхом моніторингу освітнього середовища та формування збалансованого портфелю освітніх послуг, використання оптимальних варіантів побудови процесу навчання та розробки алгоритмів взаємодії педагогів та тих, хто навчається. В статье освещается тема роли непрерывного экономического образования в развитии профессиональных компетентностей специалиста. Принцип экономической компетентности направлен на подготовку специалиста новой формации, способного свободно ориентироваться в меняющихся социально-экономических условиях, предусматривает внедрение новых образовательных технологий, поиск новых способов предоставления образовательных услуг (дистанционное образование, использование Интернет технологий). Механизм реализации стратегии непрерывного экономического образования предусматривает взаимосвязь и взаимодействие экономического образования, экономического воспитания, экономического развития и включения личности в реальную экономическую деятельность путём мониторинга образовательной среды и формирования сбалансированного портфеля образовательных услуг, использование оптимальных вариантов построения процесса обучения и разработки алгоритмов взаимодействия педагогов и обучающихся.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеперервна економічна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UA.UTF-8
dc.subjectсучасна економіка Україниuk_UA.UTF-8
dc.subjectнепрерывное экономическое образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональные компетенцииuk_UA.UTF-8
dc.subjectсовременная экономика Украиныuk_UA.UTF-8
dc.subjectcontinuous economic educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA.UTF-8
dc.subjectmodern economy of Ukraineuk_UA.UTF-8
dc.titleРОЛЬ НЕПЕРЕРВНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ФАХІВЦЯuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРОЛЬ НЕПРЕРЫВНОГО ЭКОНОМИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В РАЗВИТИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СПЕЦИАЛИСТАuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.