Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7253
Title: Методичні рекомендації до організації семінарів і самостійної роботи з педагогіки для майбутніх фахівців з питань економічної освіти
Other Titles: Методические рекомендации к организации семинаров и самостоятельной работе по педагогике для будущих специалистов по вопросам экономического образования
Guidelines to the organization of seminars and independent work on pedagogy for future specialists in economic education
Keywords: методичні рекомендації
організація семінарів
педагогіка
економічна освіта
методические рекомендации
организация семинаров
педагогика
экономическое образование
guidelines
organization of seminars
pedagogy
economic education
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Методичні рекомендації до організації семінарів і самостійної роботи з педагогіки для майбутніх фахівців з питань економічної освіти : для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти : галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спец. 051 Економіка / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: В. Ворожбіт-Горбатюк, Т. Собченко]. – Харків : ХНПУ, 2021. – 36 с.
Abstract: Методичні рекомендації розроблено відповідно до робочої навчальної програми обов’язкової навчальної дисципліни «Педагогіка», ОПП Економіка, Управління та право Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Увагу приділено ресурсам і можливостям, необхідним здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії або опанування дисципліни за індивідуальним навчальним планом. У змісті методичних рекомендацій відповідно до компетентнісного підходу розкрито тематичний план, очікувані результати вивчення кожної теми, подано конструкти знань, умінь, ціннісних ставлень, методичний інструментарій для формування культури професійного спілкування, ефективної організації роботи з людьми, творення навчальних просторів. Методичні рекомендації розраховані для використання здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, викладачами закладів вищої педагогічної освіти. Методические рекомендации разработаны в соответствии с рабочей учебной программой обязательной учебной дисциплины «Педагогика», ОПП Экономика, Управление и право Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. Внимание уделено ресурсам и возможностям, необходимым соискателям первого (бакалаврского) уровня высшего образования для формирования индивидуальной образовательной траектории или овладения дисциплиной по индивидуальному учебному плану. В содержании методических рекомендаций в соответствии с компетентностным подходом раскрыты тематический план, ожидаемые результаты изучения каждой темы, даны конструкты знаний, умений, ценностных отношений, методический инструментарий для формирования культуры профессионального общения, эффективной организации работы с людьми, создания учебных пространств. Методические рекомендации рассчитаны на использование соискателями первого (бакалаврского) уровня высшего образования, преподавателями заведений высшего педагогического образования. The methodological recommendations were developed in accordance with the working curriculum of the compulsory academic discipline "Pedagogy", GPP Economics, Management and Law of the Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda. Attention is paid to the resources and opportunities necessary for applicants for the first (bachelor's) level of higher education to form an individual educational trajectory or master the discipline according to an individual curriculum. The content of the methodological recommendations in accordance with the competence-based approach discloses a thematic plan, the expected results of studying each topic, constructs of knowledge, skills, value relations, methodological tools for the formation of a culture of professional communication, effective organization of work with people, creation of learning spaces. Methodological recommendations are designed for use by applicants for the first (bachelor's) level of higher education, teachers of institutions of higher pedagogical education.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7253
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.