Специфіка написання корекційної казки

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Tokyo, Japan
Анотація
В статті розглянуто специфіку написання корекційної казки. Педагогом або психологом створюється особлива емоційна атмосфера. Вона спрямована на підтримку всього доброго і позитивного, що є у дитини, визнаючи її право на будь-які почуття, але при цьому висуваючи соціальні вимоги. Наприклад, дітям вказують на те, що не слід кусатися, битися або обзиватися. Психокорекційні казки застосовуються в роботі з тими пацієнтами, які мають деякі поведінкові та емоційні труднощі. В статье рассмотрена специфика написания коррекционной сказки. Педагогом или психологом создается особая эмоциональная атмосфера. Она направлена на поддержание всего хорошего и положительного, что есть у ребенка, признавая его право на любые чувства, но при этом выдвигая социальные требования. К примеру, детям указывают на то, что не следует кусаться, драться или обзываться. Психокоррекционные сказки применяются в работе с пациентами, которые имеют некоторые поведенческие и эмоциональные трудности. This article looks at the specifics of writing a remedial fairy tale. The educator or psychologist creates a special emotional atmosphere. It aims at supporting all the good and positive things that the child has, recognising their right to any feelings, but also making social demands. For example, children are told not to bite, fight or call names. Psycho-corrective storytelling is used in work with patients who have Some behavioural and emotional difficulties.
Опис
Ключові слова
написання казок, корекційні казки, казкотерапія, психокорекційна робота, написание сказок, коррекционные сказки, сказкотерапия, психокоррекционная работа, storytelling, correctional fairy tales, storytelling therapy, psychologically corrective work
Цитування
Казачінер О. Специфіка написання корекційної казки / О. Казачінер, Ю. Бойчук // Science, theory and practice : The IV International Science Conference, Tokyo, October 12–15, 2021. – Tokyo, 2021. – Рр. 285–288.