Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7158
Title: Лінгвістична глобалізація: виклики сьогодення
Other Titles: Лингвистическая глобализация: вызовы настоящего
Linguistic globalization: today's challenges
Authors: Триняк, М. В.
Keywords: лінгвістична глобалізація
англійська мова
лингвистическая глобализация
английский язык
linguistic globalization
еnglish
Issue Date: 25-Jun-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Триняк М. В. Лінгвістична глобалізація: виклики сьогодення / М. В. Триняк // Освіта і доля нації. Освіта у викликах сьогодення: світові та українські контексти : матеріали ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 25–26 черв. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: М. Д. Култаєва (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 53.
Abstract: В статті розглянуто лінгвістичну глобалізацію, яка сьогодні у парадоксальний спосіб створює можливості для більш широкого розгортання інтеркультурної комунікації через спрощення процесу пошуків спільної мови. Водночас поширення «глобальної англійської мови» в освітній інтеркультурній комунікації може приховувати зони нерозуміння, ускладнювати подолання бар’єрів між представниками інших культур через хибні уявлення про людинотворчий потенціал транскультурності. В статье рассмотрено лингвистическую глобализацию, которая сегодня парадоксальным образом создает возможности для более широкого развертывания интеркультурной коммуникации через упрощение процесса поисков общего языка. В то же время распространение «глобального английского языка» в образовательной интеркультурной коммуникации может скрывать зоны непонимания, усложнять преодоление барьеров между представителями других культур из-за ложных представлений о человекотворческом потенциале транскультурности. This article examines linguistic globalisation, which today paradoxically creates opportunities for a wider deployment of intercultural communication through a simplification of the process of finding a common language. At the same time, the spread of "global English" in educational intercultural communication can conceal zones of misunderstanding, making it difficult to overcome barriers between representatives of other cultures because of misconceptions about the human-creative potential of transculturality.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7158
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Триняк М. В. .pdf524 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.