Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7100
Назва: Підготовка майбутніх учителів до реалізації інтегрованого навчання в початковій школі в умовах НУШ
Інші назви: Подготовка будущих учителей к реализации интегрированного обучение в начальной школе в условиях НУШ
Preparing future teachers for the implementation of integrated primary school education in the conditions of NUS
Автори: Кондратьєва, А. О.
Ключові слова: підтоговка учителів
інтегроване навчання
початкові школи
Нова українська школа
подготовка учителей
интегрированное обучение
начальные школы
Новая украинская школа
teacher training
integrated learning
primary schools
The new Ukrainian school
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Кондратьєва О. А. Підготовка майбутніх учителів до реалізації інтегрованого навчання в початковій школі в умовах НУШ : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / О. А. Кондратьєва ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено готовність майбутніх учителів до інтегрованого навчання молодших школярів у процесі професійної підготовки. Інтегроване навчання сприяє позитивному усвідомленню дитиною себе як особистості. У процесі реалізації інтегрованого навчання важлива роль належить готовності майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації освітнього процесу у початковій школі. В данной работе теоретически обоснована и экспериментально проверена готовность будущих учителей к интегрированному обучению младших школьников в процессе профессиональной подготовки. Интегрированное обучение способствует положительному осознанию ребенком себя как личности. В процессе реализации интегрированного обучения важная роль принадлежит готовности будущих учителей к применению интегрированных форм организации образовательного процесса в начальной школе. This paper theoretically substantiates and experimentally verifies the readiness of future teachers for integrated teaching of younger pupils in the process of professional training. Integrated learning promotes positive awareness of the child as an individual. In the process of implementing integrated learning an important role belongs to the readiness of future teachers to apply integrated forms of educational process organization in primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7100
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кондратьєва А. О. .pdf
  Restricted Access
493.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.