Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7082
Title: Педагогіка партнерства : апгрейд інструментарію сучасного учителя початкових класів
Other Titles: Педагогика партнерства: апгрейд инструментария современного учителя начальных классов
Partnership pedagogy: upgrading the tools of a modern primary school teacher
Authors: Філатова, Л. С.
Keywords: педагогіка партнерства
апгрейд
учитель початкових класів
фасилітатор
коуч
педагогика партнерства
учитель начальных классов
фасилитатор
Pedagogy of partnership
upgrade
primary school teacher
facilitator
coach
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика», Дрогобич
Citation: Філатова Л. С. Педагогіка партнерства : апгрейд інструментарію сучасного учителя початкових класів / Л. С. Філатова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ; [редкол: М. П. Пантюк (голов. ред.) та ін.]. – Дрогобич : Гельветика, 2021. – Вип. 45, Т. 2. – С. 181–185.
Abstract: У статті розкривається сутність таких понять як «педагогіка партнерства», «фасилітатор», «тьютор», «коуч», «ментор». Виокремлено особливості нового ринку партнерських послуг. Зроблено аналіз наукових досліджень, які були присвячені різним тлумаченням підходів у трактуванні суті педагогіки партнерства (навчання без примусу, вільний вибір, інтелектуальне поле класу). З’ясовано, що до основних принципи цього підходу відносять: повагу до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіру у відносинах; діалог – взаємодію – взаємоповагу; розподілене лідерство, принципи соціального партнерства. В статье раскрывается сущность таких понятий как "педагогика партнерства", "фасилитатор", "тьютор", "коуч", "ментор". Выделены особенности нового рынка партнерских услуг. Проведен анализ научных исследований, посвященных различным толкованиям подходов в трактовке сущности педагогики партнерства (обучение без принуждения, свободный выбор, интеллектуальное поле класса). Выяснено, что к основным принципам этого подхода относят: уважение к личности; доброжелательность и положительное отношение; доверие в отношениях; диалог – взаимодействие – взаимоуважение; распределенное лидерство, принципы социального партнерства. The article reveals the essence of such concepts as "partnership pedagogy", "facilitator", "tutor", "coach", "mentor". The peculiarities of the new market of partner services are highlighted. The analysis of scientific researches which were devoted to different interpretations of approaches in interpretation of essence of pedagogy of partnership (training without coercion, free choice, an intellectual field of a class) is made. It was found that the main principles of this approach include: respect for the individual; friendliness and positive attitude; trust in relationships; dialogue - interaction - mutual respect; distributed leadership, principles of social partnership.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7082
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філатова Л.С. Педагогіка партнерства.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.