Формування готовності майбутніх фахівців до морального виховання дітей молодшого шкільного віку у співпраці з батьками

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні питання та практичні аспекти формування готовності майбутніх фахівців до роботи з батьками щодо морального виховання дітей молодшого шкільного віку. З різних позицій досліджено у психолого-педагогічній та методичній літературі визначення поняття «виховання», «моральне виховання». З’ясовано сутність поняття «готовність майбутніх фахівців до роботи з батьками з морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Здійснено діагностику готовності майбутніх фахівців до роботи з батьками з морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Експериментальне дослідження показало, що моральне виховання учнів початкових класів у співпраці з батьками, на думку студентів, є одним з найскладніших видів діяльності педагога. Окрім того, більшість здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 4 року навчання не вміють співпрацювати з батьками, не знають які існують методи та засоби морального виховання молодших школярів, тому орієнтують свою педагогічну діяльність не на колектив дітей, взаємодію з сім’єю як умову розвитку вихованця, а на саму дитину та виховання. З метою вивчення сучасних тенденцій щодо морального виховання дітей молодшого шкільного віку в сім’ї, засвоєння основних напрямів педагогічної діяльності вчителя з батьками учнів, формування позитивної мотивації студентів розроблено робочу програму вибіркової дисципліни «Робота з батьками щодо морального виховання дітей молодшого шкільного віку». В квалификационной работе раскрыты теоретические вопросы и практические аспекты формирования готовности будущих специалистов к работе с родителями по нравственному воспитанию детей младшего школьного возраста. С разных позиций исследовано в психолого-педагогической и методической литературе определение понятия «воспитание», «нравственное воспитание». Выяснена сущность понятия «готовность будущих специалистов к работе с родителями по нравственному воспитанию детей младшего школьного возраста. Осуществлена ​​диагностика готовности будущих специалистов к работе с родителями по нравственному воспитанию детей младшего школьного возраста. Экспериментальное исследование показало, что нравственное воспитание учащихся начальных классов в сотрудничестве с родителями является одним из самых сложных видов деятельности педагога. Кроме того, большинство соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования 4 года обучения не умеют сотрудничать с родителями, не знают, какие существуют методы и средства нравственного воспитания младших школьников, поэтому ориентируют свою педагогическую деятельность не на коллектив детей, взаимодействие с семьей как условие развития воспитанника, а на самого ребенка и воспитания. С целью изучения современных тенденций по нравственному воспитанию детей младшего школьного возраста в семье, усвоению основных направлений педагогической деятельности учителя с родителями учащихся, формированию положительной мотивации студентов разработана рабочая программа выборочной дисциплины «Работа с родителями по нравственному воспитанию детей младшего школьного возраста». The qualified work reveals theoretical issues and practical aspects of forming the readiness of future professionals to work with parents on the moral education of primary school children. From different points of view, the definition of the concept of «education», «moral education» has been studied in the psychological, pedagogical and methodological literature. The essence of the concept «readiness of future professionals to work with parents on moral education of primary school children». Diagnosis of readiness of future specialists to work with parents on moral education of children of primary school age is done. Experimental research has shown that the moral education of primary school students in collaboration with parents, according to students, is one of the most difficult activities of the teacher. In addition, most students of the first (bachelor's) level of higher education 4 years of study do not know how to work with parents, do not know the existing methods and means of moral education of primary school children, so focus their teaching on children, interaction with family as a condition of development of the pupil, and for the child and upbringing. In order to study current trends in the moral education of primary school children in the family, mastering the main areas of pedagogical activities of teachers with parents, the formation of positive motivation of students developed a work program of the elective course «Work with parents on moral education of primary school children».
Опис
Ключові слова
моральне виховання, співпраця з батьками, підготовка майбутніх фахівців, діти молодшого шкільного віку, початкова школа, нравственное воспитание, сотрудничество с родителями, подготовка будущих специалистов, дети младшего школьного возраста, начальная школа, moral education, cooperation with parents, training of future specialists, children of primary school age, primary schoo
Цитування
Назаренко І. О. Формування готовності майбутніх фахівців до морального виховання дітей молодшого шкільного віку у співпраці з батьками : випускна кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / І. О. Назаренко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 103 с.
Колекції