Підготовка майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У першому розділі кваліфікаційної роботи висвітлюються теоретичні питання підготовки майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі, а саме розкрито питання освіти, що ґрунтується на цінностях як загальносвітової тенденції; схарактеризовано сутність і зміст підготовки майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі. У другому розділі представлено практичні аспекти підготовки майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі. Висвітлено досвід підготовки майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі на факультеті початкового навчання ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Презентовано програму роботи студентського наукового гуртка «Моя громадянська свідомість», діяльність якого має інформаційний та виховний зміст та спрямована на надання здобувачам освіти знань щодо причин, видів, проявів, наслідків корупції як негативного соціально-правового явища, формування вмінь й навичок протидії корупції, забезпечення умов для розвитку правосвідомості здобувачів, формування елементів їхньої правової культури, антикорупційних моделей поведінки. В кваліфікаційній роботі представлено змістовні додатки, які містять приклади виконаних здобувачами завдань з курсу «Ціннісні основи освітнього процесу» (вправи, ментальні карта, есе та інші). В первом разделе квалификационной работы освещаются теоретические вопросы подготовки будущих учителей к реализации ценностно ориентированного образовательного процесса в начальной школе, а именно раскрыты вопросы образования, основанные на ценностях как общемировой тенденции; охарактеризованы сущность и содержание подготовки будущих учителей к реализации ценностно ориентированного образовательного процесса в начальной школе. Во втором разделе представлены практические аспекты подготовки будущих учителей к реализации ценностно ориентированного образовательного процесса в начальной школе. Освещен опыт подготовки будущих учителей к реализации ценностно ориентированного образовательного процесса в начальной школе на факультете начального обучения ХНПУ имени Г. С. Сковороды. Представлена ​​программа работы студенческого научного кружка «Мое гражданское сознание», деятельность которого имеет информационное и воспитательное содержание и направлена ​​на предоставление соискателям образования знаний о причинах, видах, проявлениях, последствиях коррупции как негативного социально-правового явления, формирования умений и навыков противодействия коррупции, обеспечение условий для развития правосознания соискателей, формирование элементов их правовой культуры, антикоррупционных моделей поведения. В квалификационной работе представлены содержательные приложения, содержащие примеры выполненных соискателями заданий по курсу «Ценностные основы образовательного процесса» (упражнения, ментальные карты, эссе и другие). The first section of the qualification work covers theoretical issues of preparing future teachers for the implementation of value-oriented educational process in primary school, namely the issue of education based on values as a global trend; the essence and content of preparation of future teachers for realization of value-oriented educational process in primary school are characterized. The second section presents the practical aspects of preparing future teachers for the implementation of value-oriented educational process in primary school. The experience of training future teachers for the implementation of value-oriented educational process in primary school at the Faculty of Primary Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University is highlighted. The program of work of the student scientific group "My civic consciousness" is presented. Its activity has informational and educational content and is aimed at providing students with knowledge about the causes, types, manifestations, consequences of corruption as a negative socio-legal phenomenon conditions for the development of legal awareness of applicants, the formation of elements of their legal culture, anti-corruption patterns of behavior. The qualifying work presents meaningful appendices that contain examples of tasks performed by applicants from the course "Value Fundamentals of the Educational Process" (exercises, mind maps, essays, etc.).
Опис
Ключові слова
цінності, освітній процес, початкова школа, вчитель початкових класів, підготовка, гурток, ценности, образовательный процесс, начальная школа, учитель начальных классов, подготовка, кружок, values, educational process, primary school, primary school teacher, training, circle
Цитування
Грек Д. С. Підготовка майбутніх учителів до реалізації ціннісно орієнтованого освітнього процесу в початковій школі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / Д. С. Грек ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 86 с. + дод.
Колекції