Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7028
Назва: Державно-громадське управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень
Інші назви: State and public administration of general secondary education in the conditions of democratic transformations
Автори: Колесник, Я. О.
Ключові слова: демократичні перетворення
державно-громадське управління
механізми державно-громадського управління
Нова українська школа
democratic transformation
state and public administration
mechanisms of state and public administration
New Ukrainian school
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Колесник Я. О. Державно-громадське управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / Я. О. Колесник ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. – Харків, 2022. – 103 с. : табл. + дод.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто і визначено основні концепти державно-громадського управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень. Схарактеризовано суть понять «демократичні перетворення в освіті», «державно-громадське управління закладом освіти», «механізми державно-громадського управління». Логічно вибудувоно інструментарій діагностики досліджуваної проблеми. Визначено цільові напрямки змісту комплексно-цільової програми, спрямовані на усунення виявлених проблем. Обраховано кошторис і надано методичні рекомендації щодо її виконання. The study considers and identifies the basic concepts of public administration of general secondary education in a democratic transformation. The essence of the concepts "democratic transformations in education", "state and public administration of educational institutions", "mechanisms of state and public administration" are characterized. Logically built tools for diagnosing the problem. The target directions of the content of the complex-target program aimed at eliminating the identified problems are determined. The estimate is calculated and methodical recommendations on its performance are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7028
Розташовується у зібраннях:2022



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.