Формування багатомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У сучасному світі питання комунікативної компетентності часто пов’язано із урахування аспекту багатомовності. Це викликано, перш за все, із процесами світової глобалізації, необхідності утворення міцних міжнародних зв’язків, розвиток особистості стає неможливим без зв’язку з суспільством, без уміння спілкуватися, без розвинутих мовленнєвих умінь та навичок Згідно з Концепцією Нової української школи, у сучасного школяра мають розвиватися десять ключових компетентностей, одна з яких – спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами. Випускна кваліфікаційна робота присвячена питанню формування багатомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи. Складається зі вступу, двох розділів, висновків і списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено теоретичні основи формування багатомовної комунікативної компетентності, поняття комунікативної компетентності в сучасній науці, характеристика багатомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи. У другому розділі представлена практика формування багатомовної комунікативної компетентності у першому класі. Схарактеризовано рівень сформованості компетентності та система роботи з її розвитку в першокласників. У висновках висвітлено результати дослідного навчання Апробовано один зі способів вирішення проблеми формування багатомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи. В современном мире вопросы коммуникативной компетентности часто связано с учетом аспекта многоязычия. Это вызвано, прежде всего, с процессами мировой глобализации, необходимости образования крепких международных связей, развитие личности становится невозможным без связи с обществом, без умения общаться, без развитых речевых умений и навыков Согласно Концепции Новой украинской школы, у современного школьника должны развиваться десять ключевых компетентностей, одна из которых – общение государственном (и родном, в случае отличия) языках. Выпускная квалификационная работа посвящена вопросу формирования многоязычной коммуникативной компетентности у учащихся начальной школы. Состоит из введения, двух глав, заключения и списка использованной литературы. В первой главе отражены теоретические основы формирования многоязычной коммуникативной компетентности, понятие коммуникативной компетентности в современной науке; характеристика многоязычной коммуникативной компетентности у учащихся начальной школы. Во второй главе представлена ​​практика формирования многоязычной коммуникативной компетентности в первом классе. Охарактеризованы уровень сформированности компетентности и система работы по ее развитию у первоклассников. В выводах освещены результаты опытного обучения Апробирован один из способов решения проблемы формирования многоязычной коммуникативной компетентности у учащихся начальной школы. In the modern world, the issue of communicative competence is often associated with the consideration of the aspect of multilingualism. This is due, first of all, with the processes of world globalization, the need for the formation of strong international relations, personal development becomes impossible without communication with society, without the ability to communicate, without developed speech skills. , one of which is communication in the state (and native, if different) languages. The final qualifying work is devoted to the formation of multilingual communicative competence in primary school students. It consists of an introduction, two chapters, a conclusion and a list of used literature. The first chapter reflects the theoretical foundations of the formation of multilingual communicative competence, the concept of communicative competence in modern science, the characteristics of multilingual communicative competence in elementary school students. The second chapter presents the practice of forming multilingual communicative competence in the first grade. The level of competence formation and the system of work on its development among first-graders are characterized The conclusion reflects the results of experiential learning. One of the ways to solve the problem of the formation of multilingual communicative competence in primary school students has been tested.
Опис
Ключові слова
багатомовна комунікативна компетентність, початкова школа, методичні підходи, дослідне навчання, многоязычная коммуникативная компетентность, начальная школа, методические подходы, опытное обучение, multilingual communicative competence, primary school, methodological approaches, experiential learning
Цитування
Баранцевич Є. С. Формування багатомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / Є. А. Баранцевич ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 66 с.
Колекції