Соціальна рефлексія майбутнього вчителя

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Кваліфікаційна робота складається з 2 розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуто питання розвитку соціальної рефлексії як складової педагогічної майстерності майбутнього вчителя, визначено критерії та параметри-показники соціально-рефлексійної компетентності здобувачів вищої освіти, що є підґрунтям для самоосвіти та саморозвитку майбутніх вчителів. У другому розділі визначено базові методичні позиції, практично-технологічні підходи до розвитку соціальної рефлексії студентів у процесі їх професійно-педагогічної підготовки, схарактеризовано методи і форми розвитку соціальної рефлексії студентів у процесі становлення їх педагогічної майстерності. Квалификационная работа состоит из 2 разделов. В первой части, теоретической, рассмотрены вопросы развития социальной рефлексии как составляющей педагогического мастерства будущего учителя, определены критерии и параметры-показатели социально-рефлексивной компетентности соискателей высшего образования, что является основой для самообразования и саморазвития будущих учителей. Во второй главе определены базовые методические позиции, практически-технологические подходы к развитию социальной рефлексии студентов в процессе их профессионально-педагогической подготовки, охарактеризованы методы и формы развития социальной рефлексии студентов в процессе становления их педагогического мастерства. Qualification work consists of two parts. The theoretical part aims to investigate the development of social reflection as a component of pedagogical skills of future teachers and to determine the criteria and parameters of social reflective competence of the applicants for higher education which are the basis for self- education and self-development of future teachers. The second part of study aims to define the main methodological issues and practical-technological approaches to the development of social reflection of the applicants for higher education during their trainings. The methods and forms of social reflection development of the applicants for higher education during the growth their teaching skills are also introduced in the second part of the study.
Опис
Ключові слова
компетентність, педагогічна майстерність, соціально-рефлексійна компетентність, майбутні вчителі, початкова школа, самоосвіта, саморозвиток, компетентность, педагогическое мастерство, социально-рефлексивная компетентность, будущие учителя, начальная школа, самообразование, саморазвитие, competence, teaching skills, social reflective competence, future teachers, primary school, self-education, self-development
Цитування
Астаф`єва О. О. Соціальна рефлексія майбутнього вчителя : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / О. О. Астаф`єва ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти – Харків, 2021. – 74 с.
Колекції