Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6986
Title: Психологічні фактори професійного благополуччя дефектологів
Other Titles: Psychological factors of professional well-being of defectologists
Authors: Жукова, Л. В.
Keywords: психологічне благополуччя
професійне благополуччя
психолінгвистичний експеримент
типологічні профілі
система предикторів професійного благополуччя
базові потреби
стрес
емоційне вигорання
ставлення до здоров'я
Covid-19
саморегуляція
програма супроводу професійного благополуччя
психологічні ресурси
саморозвиток
дефектологи
psychological well-being
professional well-being
psycholinguistic experiment
typological profiles
system of predictors of Professional well-being
basic needs
stress
emotional burnout
attitude to health
self-regulation
program of professional well-being support professional well-being
psychological resources
self-development
defectology
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Жукова Л. В. Психологічні фактори професійного благополуччя дефектологів : дис. на здобуття наук. ступ. д-ра філософії : 053 – психологія, 05 – соц. та поведінкові науки / Л. В. Жукова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2022. – 290 с.
Abstract: У роботі представлений аналіз теоретико-методологічні концепцій та підходів до вивчення феномену психологічного благополуччя у професійній сфері, його факторів, визначено та описано їх особливості у фахівців психолого-педагогічного профілю, що працюють із дітьми з порушеннями розвитку, визначена його варіативність та психологічні чинники з урахуванням специфіки діяльності. Визначено наукову новизну та теоретичну значущість наукової праці. The paper presents an analysis of theoretical and methodological concepts and approaches to the study of the phenomenon of psychological well-being in the professional sphere, its factors, identifies and describes their features in professionals of psychological and pedagogical profile working with children with developmental disabilities, defines its variability and factors with regard to the specifics of activity. The scientific novelty and theoretical significance of scientific work are defined.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6986
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Zhukova_053.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.