Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6952
Title: Акмеологічний підхід до управління організацією
Other Titles: Acmeological approach to organizational management
Authors: Калюжна, Н. С.
Keywords: акмеологічний підхід
управління
організація
заклад освіти
акмеологічна компетентність
акмеологічна культура
acmeological approach
management
organization
educational institution
acmeological competence
acmeological culture
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Калюжна Н. С. Акмеологічний підхід до управління організацією : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / Н. С. Калюжна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. – Харків, 2022. – 61 с. : табл. + дод.
Abstract: У дослідженні висвітлено теоретико-прикладні аспекти управління організацією на засадах акмеологічного підходу. Зокрема, обґрунтовано шляхи його реалізації в освітній організації. Проведено оцінювання управління школою з позиції акмеологічного підходу й на підставі отриманих результатів розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення акмеологічного управління. Проведено експертизу програми й обчислено валові витрати на її впровадження. The study highlights the theoretical and applied aspects of organizational management on the basis of acmeological approach. In particular, the ways of its implementation in the educational organization are substantiated. The evaluation of school management from the standpoint of acmeological approach was carried out and on the basis of the obtained results a comprehensive and targeted program for improving acmeological management was developed. The examination of the program was carried out and the gross costs for its implementation were calculated.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6952
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калюжна Н. С. .PDF
  Restricted Access
959.97 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.