Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригорова, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-01-25T10:10:13Z-
dc.date.available2022-01-25T10:10:13Z-
dc.date.issued2021-06-08-
dc.identifier.citationГригорова Н. В. Соціолінгвістичний аспект історії педагогічних ідей: евристичний потенціал концепції Альфреда К. Тремля / Н. В. Григорова // Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання [Електронне наукове видання] : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Київ, 8 черв. 2021 р. / Ін-т педагогіки НАПН України ; [редкол.: О. М. Топузов та ін.]. – Київ : Пед. думка, 2021. – С. 75–76.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978–966–644–585–1-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6841-
dc.description.abstractСтаття присвячена соціолінгвістичному аспекту історії педагогічних ідей, який вказує на зв’язок педагогічних ідей з відповідними конструктами соціальної дійсності. На думку Тремля, мова виступає в історико-педагогічних текстах "механізмом, який забезпечує варіативність змісту", селекцію його складових". Статья посвящена социолингвистическому аспекту истории педагогических идей, указывающему на связь педагогических идей с соответствующими конструктами социальной действительности. По мнению Тремля, речь выступает в историко-педагогических текстах "механизмом, обеспечивающим вариативность содержания", селекцией его составляющих". The article deals with the sociolinguistic aspect of the history of pedagogical ideas, pointing out the connection of pedagogical ideas with corresponding constructions of social reality. According to Treml, speech acts in historical-pedagogical texts as "a mechanism providing variability of content", a selection of its components".uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherІнститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціолінгвістичний аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічні ідеїuk_UA.UTF-8
dc.subjectфілософська педагогікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциолингвистический аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectистория педагогикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогические идеиuk_UA.UTF-8
dc.subjectфилософская педагогикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectsociolinguistic aspectuk_UA.UTF-8
dc.subjecthistory of educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical ideasuk_UA.UTF-8
dc.subjectphilosophical pedagogyuk_UA.UTF-8
dc.titleСоціолінгвістичний аспект історії педагогічних ідей: евристичний потенціал концепції Альфреда К. Тремляuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeСоциолингвистический аспект истории педагогических идей: эвристический потенциал концепции Альфреда К. Тремляuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeSociolinguistic aspect of the history of pedagogical ideas: the heuristic potential of Аlfred K. Treml's conceptuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Григорова Н. В. .pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.