Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6841
Title: Соціолінгвістичний аспект історії педагогічних ідей: евристичний потенціал концепції Альфреда К. Тремля
Other Titles: Социолингвистический аспект истории педагогических идей: эвристический потенциал концепции Альфреда К. Тремля
Sociolinguistic aspect of the history of pedagogical ideas: the heuristic potential of Аlfred K. Treml's concept
Authors: Григорова, Н. В.
Keywords: соціолінгвістичний аспект
історія педагогіки
педагогічні ідеї
філософська педагогіка
социолингвистический аспект
история педагогики
педагогические идеи
философская педагогика
sociolinguistic aspect
history of education
pedagogical ideas
philosophical pedagogy
Issue Date: 8-Jun-2021
Publisher: Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
Citation: Григорова Н. В. Соціолінгвістичний аспект історії педагогічних ідей: евристичний потенціал концепції Альфреда К. Тремля / Н. В. Григорова // Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання [Електронне наукове видання] : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Київ, 8 черв. 2021 р. / Ін-т педагогіки НАПН України ; [редкол.: О. М. Топузов та ін.]. – Київ : Пед. думка, 2021. – С. 75–76.
Abstract: Стаття присвячена соціолінгвістичному аспекту історії педагогічних ідей, який вказує на зв’язок педагогічних ідей з відповідними конструктами соціальної дійсності. На думку Тремля, мова виступає в історико-педагогічних текстах "механізмом, який забезпечує варіативність змісту", селекцію його складових". Статья посвящена социолингвистическому аспекту истории педагогических идей, указывающему на связь педагогических идей с соответствующими конструктами социальной действительности. По мнению Тремля, речь выступает в историко-педагогических текстах "механизмом, обеспечивающим вариативность содержания", селекцией его составляющих". The article deals with the sociolinguistic aspect of the history of pedagogical ideas, pointing out the connection of pedagogical ideas with corresponding constructions of social reality. According to Treml, speech acts in historical-pedagogical texts as "a mechanism providing variability of content", a selection of its components".
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6841
ISBN: 978–966–644–585–1
Appears in Collections:Кафедра німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Григорова Н. В. .pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.