Використання топонімів південного регіону Україні в навчальному процесі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-04-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У даній статті розглянуто поняття «топоніміка» та її значення в навчальному процесі. Топоніміка –це наука, що вивчає географічні назви, їх походження, смислове значення, розвиток, сучасний стан, написання і вимову. Топоніміка є інтегральною науковою дисципліною, яка розташована на стику трьох наук і використовує дані з трьох областей знань цих наук: географії, історії та лінгвістики. В данной статье рассмотрено понятие «топонимика» и его значение в учебном процессе. Топонимика – это наука, изучающая географические названия, их происхождение, смысловое значение, развитие, современное состояние, написание и произношение. Топонимика является интегральной научной дисциплиной, расположенной на стыке трех наук и использующей данные из трех областей знаний этих наук: географии, истории и лингвистики. This article explores the concept of toponymy and its significance in the learning process. Toponymy is the science that studies geographical names, their origin, meaning, development, modern state, spelling and pronunciation. Toponymy is an integral scientific discipline located at the junction of three sciences and using data from three areas of knowledge of these sciences: geography, history and linguistics.
Опис
Ключові слова
топоніміка, топоніми південого регіону України, топонимика, топонимы южного региона Украины, toponymy, toponyms of the southern region of Ukraine
Цитування
Cаккер О. Використання топонімів південного регіону україні в навчальному процесі / О. Саккер // Філологія ХХІ століття [Електронне видання] : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 15 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 130–131.