Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6672
Название: Культура ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень
Другие названия: Культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований
The culture of business communication as an object of linguistic research
Авторы: Науменко, П. Ю.
Ключевые слова: ділова комунікація
лінгвістичні дослідження
офіційно-діловий стиль
культура мови
деловая коммуникация
лингвистические исследования
официально-деловой стиль
культура языка
business communication
linguistic studies
formal business style
language culture
Дата публикации: 15-апр-2021
Издательство: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Науменко П. Ю. Культура ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень / П. Ю. Науменко // Філологія ХХІ століття [Електронне видання] : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 15 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 105–109.
Краткий осмотр (реферат): Автором було досліджено культуру ділової комунікації як об'єкт лінгвістичних досліджень. Проблеми пошуку нових шляхів удосконалення культури ділової комунікації залишаються актуальними й перспективними у плані подальшого уточнення понять «ділова комунікація», «офіційно-ділова лексика», необхідності зіставлення особливостей перекладу типових для офіційної комунікації лексем на різних етапах формування державних та політичних інститутів, уточнення семантики певних номінацій та створення тлумачних словників ділової лексики, аналізу її фонологічних характеристик, морфологічних параметрів, встановлення її функцій у складі різних синтаксичних конструкцій, визначення ролі в інших стильових різновидах мови. Автором была исследована культура деловой коммуникации как объект лингвистических исследований. Проблемы поиска новых путей усовершенствования культуры деловой коммуникации остаются актуальными и перспективными в плане дальнейшего уточнения понятий «деловая коммуникация», «официально-деловая лексика», необходимости сопоставления особенностей перевода типичных для официальной коммуникации лексем на разных этапах формирования государственных и политических институтов, уточнения семантики номинаций и создания толковых словарей деловой лексики, анализа ее фонологических характеристик, морфологических параметров, установление ее функций в составе разных синтаксических конструкций, определение роли в других стилевых разновидностях языка. The author has investigated the culture of business communication as an object of linguistic research. The problems of searching for new ways to improve the culture of business communication remain relevant and promising in terms of further clarification of the concepts "business communication", "official-business vocabulary", the need to compare the features of translation of the lexemes typical for official communication at different stages of formation of state and political institutions, clarification of semantics of nominations and creation of explanatory dictionaries of business vocabulary, analysis of its phonological characteristics, morphological parameters, establishment of its functions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6672
Располагается в коллекциях:Кафедра філософії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Науменко П. Ю..pdf362.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.