Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6656
Title: Методика роботи над порушеннями лексичних норм у мовленні молодших школярів
Other Titles: Методика работы над нарушениями лексических норм в речи младших школьников
Methods of working on violations of lexical norms in the speech of primary school children
Authors: Левацька, А. С.
Keywords: порушення лексичних норм
розвиток мовлення
молодші школярі
лексична компетентність
нарушение лексических норм
развитие речи
младшие школьники
лексическая компетентность
violation of lexical norms
speech development
primary school children
lexical competence
Issue Date: 15-Apr-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Левацька А. С. Методика роботи над порушеннями лексичних норм у мовленні молодших школярів / А. С. Левацька // Філологія ХХІ століття [Електронне видання] : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 15 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 87–92.
Abstract: Автором у даній статті було розкрито методику роботи над порушеннями лексичних норм у мовленні молодших школярів. Для ефективного формування лексичної компетентності молодшого школяра на уроках української мови необхідно штучно створювати культурне мовленнєве середовище з високим розвивальним потенціалом. Розвивальний потенціал повинен мати як зміст, так і засоби навчання – підручники, програми, форми організації навчально-виховної діяльності, методи і прийоми навчання. Автором в данной статье было раскрыто методику работы над нарушениями лексических норм в речи младших школьников. Для эффективного формирования лексической компетентности младшего школьника на уроках украинского языка необходимо искусственно создавать культурную речевую среду с высоким развивающимся потенциалом. Развивающий потенциал должен иметь как содержание, так и средства обучения – учебники, программы, формы организации учебно-воспитательной деятельности; методы и приемы обучения. The author in this article revealed the methodology of working on violations of lexical norms in the speech of younger pupils. For effective formation of lexical competence of a junior schoolchild at Ukrainian language lessons, it is necessary to artificially create a cultural speech environment with a high developmental potential. Developing potential should have both content and teaching tools – textbooks, curricula, forms of teaching and educational activities; methods and techniques of teaching.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6656
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левацька А. С. .pdf374.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.