Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6582
Title: Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін
Other Titles: Формирование жизненнотворческого потенциала у будущих учителей начальных классов в процессе изучения гуманитарных дисциплин
Formation of the life-creating potential by the future primary school teachers in the process of studying the Humanities
Authors: Радченя, І. В.
Keywords: формування
потенціал
майбутні вчителі
життєтворчий потенціал
початкові класи
гуманітарні науки
методи навчання
професійна діяльність
професійні знання
освітній процес
формирование
потенциал
будущие учителя
жизненнотворческий потенциал
начальные классы
гуманитарные науки
методы обучения
профессиональная деятельность
профессиональные знания
образовательный процесс
formation
potential
future teachers
life-creating potential
primary classes
the Humanities
teaching methods
professional activity
professional knowledge
educational process
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Радченя І. В. Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика проф. освіти / І. В. Радченя ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2020. – 20 с.
Abstract: Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розкрито суть понять «життєвотворчість», «життєвотворчий учитель», «життєвотворчий потенціал майбутнього вчителя початкових класів»; визначено критерії, показники, рівні сформованості та шляхи розвитку життєвотворчого потенціалу; теоретично обґрунтовано технологію формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та експериментально доведено її ефективність. Диссертация является теоретико-экспериментальным исследованием проблемы формирования жизненнотворческого потенциала у будущих учителей начальных классов в процессе изучения гуманитарных дисциплин. Раскрыта сущность понятий «жизнетворчество», «жизненнотворческий учитель», «жизненнотворческий потенциал будущего учителя начальных классов»; определены критерии, показатели, уровни сформированности и пути развития жизненнотворческого потенциала; теоретически обосновано технологию формирования жизненнотворческого потенциала у будущих учителей начальных классов в процессе изучения гуманитарных дисциплин и экспериментально доказано ее эффективность. The dissertation is a theoretical and experimental research on the problem of formation of the life-creating potential by the future primary school teachers in the process of studying the Humanities. The development of education today is characterized by a special dynamism and intensity of transformations. This appertains not only to its organizational and managerial structures, but also to teaching methods and technologies, mechanisms and sources of funding, conditions and forms of global integration processes that create a uniform educational space, a kind of pedagogical picture of the world in which standards and qualifications are coordinated, high quality of education is maintained, mobility is expanded, distance learning is introduced.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6582
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref Radchenia.pdf646.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.