Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6551
Title: | Шляхи забезпечення наступності у навчанні математики між початковою та базовою ланками шкільної освіти |
Other Titles: | Пути обеспечения преемственности в обучении математике между начальным и базовым звеньями школьного образования Ways to ensure continuity in teaching mathematics between primary and basic levels of school education |
Authors: | Іонова, О. М. Масюк, О. М. Сіра, І. Т. |
Keywords: | шляхи забезпечення наступність початкова та базова ланки шкільна освіта пути обеспечения преемственность начальное и базовое звено школьное образование ways to ensure continuity initial and basic link school education |
Issue Date: | 24-Nov-2021 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Іонова О. М. Шляхи забезпечення наступності у навчанні математики між початковою та базовою ланками шкільної освіти / О. М. Іонова, О. М. Масюк, І. Т. Сіра // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету / Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини ; [редкол.: М. Т. Мартинюк (голов. ред.) та ін.]. – Умань, 2021. – № 32. – С.75–78. |
Abstract: | У тезах звертається увага на шляхи забезпечення наступності у навчанні математики між початковою та базовою ланками шкільної освіти. В тезисах обращается внимание на пути обеспечения преемственности в обучении математике между начальным и базовым звеньями школьного образования. The theses draws attention to the ways of ensuring continuity in teaching mathematics between primary and basic levels of school education. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6551 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ionova_Masjuk_Sira.pdf | 136.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.