Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлова, В. А.-
dc.contributor.authorПідчасов, Є. В.-
dc.date.accessioned2021-12-02T07:35:31Z-
dc.date.available2021-12-02T07:35:31Z-
dc.date.issued2018-10-27-
dc.identifier.citationОрлова В. А. Роль стилю сімейного виховання у формуванні особистості дитини та системи ставлень у сім’ї / В. А. Орлова, Є. В. Підчасов // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій ; тези доп.), Харків, 27 жовт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2018. – Ч. 2. – С. 231–233.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn978-617-7645-34-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6542-
dc.description.abstractУ статті проаналізована роль стилю сімейного виховання у формуванні особистості дитини та системи ставлень у сім’ї. Адже те, що закладається у дитинстві, накладається на психіку дитини, яка є «tabula rasa», і залишиться з дитиною на усе подальше життя. І у подальшому житті, навіть якщо особистість впорається і здолає у собі негативні прояви, наслідки залишать свій травматичний слід у підсвідомості. В статье проанализирована роль стиля семейного воспитания в формировании личности ребенка и системы отношений в семье. Ведь то, что закладывается в детстве, накладывается на психику ребенка, который является «tabula rasa», и останется с ребенком на всю жизнь. И в дальнейшей жизни, даже если личность справится и преодолеет в себе отрицательные проявления, последствия оставят свой травматический след в подсознании. The article analyzes the role of the style of family education in the formation of the child's personality and the system of relations in the family. After all, what is laid down in childhood is superimposed on the child's psyche, which is the "tabula rasa", and stays with the child for life. And in later life, even if a person copes and overcomes In later life, even if a person copes with the negative manifestations, the consequences will leave a traumatic mark on his or her subconscious.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюсuk_UA.UTF-8
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA.UTF-8
dc.subjectособистість дитиниuk_UA.UTF-8
dc.subjectсімейні стосункиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсемейное воспитаниеuk_UA.UTF-8
dc.subjectличность ребенкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсемейные отношенияuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectfamily educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectchild's personalityuk_UA.UTF-8
dc.subjectfamily relationshipuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleРоль стилю сімейного виховання у формуванні особистості дитини та системи ставлень у сім’їuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРоль стиля семейного воспитания в формировании личности ребенка и системы отношений в семьеuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeThe role of the style of family education in the formation of the personality of the child and the system of relations in the familyuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Орлова В. А..pdf909.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.