Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6512
Title: Освітні оклюменції
Other Titles: Образовательные оклюменции
Educational occlusions
Authors: Садоха, О.
Keywords: філолсофія освіти
оклюменції
освітні практики
философия образования
оклюменции
образовательные практики
educational philosophy
oclumentation
educational practices
Issue Date: 11-May-2021
Publisher: Харківське історико-філологічне товариство
Citation: Садоха О. Освітні оклюменції / О. Садоха // Матеріали І Міжнародної славістичної конференції, присвяченої пам'яті святих Кирила і Мефодія, Харків, 11 трав. 2021 р. / Ін-т укр. мови НАН України [та ін.] ; [за заг. ред. О. О. Маленко]. – Харків ; Шумен : ХІФТ, 2021. – С. 332–336.
Abstract: В статті розглянуто перелаштування школи й університетів на самонавчальну організацію, сутнісними рисами якої є постійне самовдосконалення кожного освітнього агента як самобутньої особистості в ефективній взаємодії в спільноті, щоразу складнішій, продуктивнішій, моральнішій. Учитель і викладач сприяє відкритості, відвертості, злагодженості навчального процесу, навчаючись невпинно сам, у в колі колег-однодумців і разом зі здобувачами знань. Розгортає передусім свій потенціал наставництва в забезпеченні сприятливих умов для інтелектуального, морального, вольового, компетентнісного зростання учня чи студента, конкуренто-спроможного, здатного жити гідно, якісно й сповненого прагнень невпинно поліпшувати це життя. В статье рассмотрено перестройку школы и университетов на самообучающуюся организацию, сущностными чертами которой является постоянное самосовершенствование каждого образовательного агента как самобытной личности в эффективном взаимодействии в сообществе, каждый раз более сложном, более продуктивном, нравственном. Учитель и преподаватель способствует открытости, откровенности, слаженности учебного процесса, обучаясь постоянно сам, в кругу коллег-единомышленников и вместе с соискателями знаний. Разворачивает прежде всего свой потенциал наставничества в обеспечении благоприятных условий для интеллектуального, нравственного, волевого, компетентностного роста ученика или студента, конкурентно способного, умеющего жить достойно, качественно и полного стремлений постоянно улучшать эту жизнь. The article considers the restructuring of schools and universities into a self-learning organization, the essence of which is the constant self-improvement of each educational agent as a distinct personality in effective interaction in a community, each time more complex, more productive, more moral. The teacher promotes openness, frankness and coherence in the learning process, learning constantly on their own, with like-minded colleagues and with fellow seekers of knowledge. Above all, they develop their mentoring potential to provide an environment conducive to the intellectual, moral, willful, competence-based growth of a pupil or student who is competitively capable, able to live with dignity and quality and who has the ambition to continuously improve his or her life.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6512
ISBN: 978-966-1630-51-1
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садоха О. .pdf611.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.