Восточная каллиграфия в арт-педагогике

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021-05-28
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Rezekne academy of technologies
Анотація
В настоящее время возрождается искусство каллиграфии. Компьютерный набор текста в значительной степени заменил рукописный вариант, однако он не может развивать мелкую моторику, тренировку памяти, и концентрацию. Таким образом, человек не получает определенных навыков, необходимых для гармоничного развития мозговой деятельности. В последние годы направления «каллиграфия» и «арт-терапия », как раз и направлены ​​на восполнение недостающих навыков. Изучение особенностей и направлений арт-педагогики привели авторов данной статьи к размышлениям о возможности применения восточной каллиграфии (арт-каллиграфии) в качестве разновидности арт-педагогики. Применение арт-каллиграфии как нового направления арт-педагогики будет эффективным в работе, как с детьми, так и со взрослыми. Несомненную пользу она принесет в инклюзивной педагогике при обучении людей с особыми потребностями, психо-эмоциональными особенностями развития. Нині відроджується мистецтво каліграфії. Комп'ютерний набір тексту значною мірою замінив рукописний варіант, проте він не може розвивати дрібну моторику, тренування пам'яті, та концентрацію. Таким чином, людина не отримує певних навичок, необхідних для гармонійного розвитку мозкової діяльності. В останні роки напрямки «каліграфія» та «арт-терапія», якраз і спрямована на заповнення навичок, що бракують. Вивчення особливостей та напрямів арт-педагогіки привели авторів цієї статті до роздумів щодо можливості застосування східної каліграфії (арт-каліграфії) як різновид арт-педагогіки. Застосування арт-каліграфії як нового напряму арт-педагогіки буде ефективним у роботі як з дітьми, так і з дорослими. Безперечну користь вона принесе в інклюзивній педагогіці під час навчання людей з особливими потребами, психо-емоційними особливостями розвитку. Nowadays, the art of calligraphy is being revived. Computer typing, has largely replaced handwritten version, however it cannot develop fine motor skills, memory training, and concentration. Thus, a person does not receive a certain training set necessary for the harmonious development of brain activity. In recent years, the direction of "calligraphy therapy" has been developing, which is precisely aimed at filling the missing skills. In modern pedagogy, inclusive education comes to the fore in importance. Methods of working with people with special needs are being developed, including the direction of "art pedagogy", that is, learning through art. And it is precisely oriental (art) calligraphy (Chinese, Japanese), which is a whole philosophy and art that has developed over many centuries, that can fully meet new pedagogical tasks. The article proposes the concept of a new method of inclusive education - "art calligraphy", which can be used as one of the elements of art pedagogy for working with people with special needs.
Опис
Ключові слова
художественная каллиграфия, художественная педагогика, китайская каллиграфия, образование, инклюзивное образование, японская каллиграфия, художня каліграфія, художня педагогіка, китайська каліграфія, освіта, інклюзивна освіта, японська каліграфія, art calligraphy, art pedagogy, Chinese calligraphy, education, inclusive education, Japanese calligraphy
Цитування
Восточная каллиграфия в арт-педагогике / Е. Е. Жукова и др. // Society, Integration, Education : Proceedings of the International Scientific Conference, Rezekne, May 28th -29th, 2021. – Rezekne. – 2021. – Vol. IIІ. – Р. 205–215.