Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6498
Назва: Педагогічний комікс як засіб просвітницької роботи з батьками здобувачів початкової освіти
Інші назви: Педагогический комикс как средство просветительской работы с родителями соискателей начального образования
Pedagogical Comic as a Means of Educational Work with Parents of Elementary Education Learners
Автори: Мажуга, А. В.
Твердохліб, Т. С.
Ключові слова: педагогічний комікс
кліпове мислення
батьки
здобувач початкової освіти
педагогический комикс
клиповое мышление
родители
соискатель начального образования
pedagogical comic
clip thinking
parents
сandidate for еlementary еducation
Дата публікації: жов-2021
Видавництво: Ніжинський державний університет імені М. Гоголя
Бібліографічний опис: Мажуга А. В. Педагогічний комікс як засіб просвітницької роботи з батьками здобувачів початкової освіти / А. В. Мажуга, Т. С. Твердохліб // Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи : зб. матеріалів II-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Ніжин, 21 жовт. 2021 р. / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя [та ін.] ; [уклад.: Т. В. Гордієнко, Н. М. Демченко]. – Ніжин : НДУ, 2021. – С. 100–101.
Короткий огляд (реферат): Авторами обґрунтовано потенціал педагогічного коміксу як засобу просвітницької роботи з батьками учнів початкової школи, запропоноване власне визначення поняття "педагогічний комікс". У тезах звертається увага на кліпове мислення переважної частини означеної категорії батьків. Авторами обоснован потенциал педагогического комикса как средства просветительской работы с родителями учащихся начальной школы, предложено собственное определение понятия "педагогический комикс". В тезисах обращается внимание на клиповое мышление подавляющей части указанной категории родителей. The authors substantiate the potential of a pedagogical comic as a means of educational work with parents of elementary school students, the definition of the "pedagogical comic" concept is proposed. Special attention is drawn to clip thinking of the predominant part of the identified parent category.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6498
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ_МАЖУГА_ТВЕРДОХЛІБ.pdf103.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.