Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6493
Назва: Педагогічна підготовка в Харківській духовній семінарії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
Інші назви: Педагогическая подготовка в Харьковской духовной семинарии (вторая половина ХІХ – начало ХХ ст.)
Pedagogical training in Kharkov Theological Seminary (second half of XIX – beginning of XX century)
Автори: Твердохліб, Т. С.
Ключові слова: педагогічна підготовка
Харківська духовна семінарія
семінарист
педагогическая подготовка
Харьковская духовная семинария
семинарист
pedagogical training
Kharkiv Theological Seminary
seminarian
Дата публікації: 13-кві-2021
Видавництво: Харківська духовна семінарія імені св. ап. і єван. Іоанна Богослова
Бібліографічний опис: Твердохліб Т. С. Педагогічна підготовка в Харківській духовній семінарії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / Т. С. Твердохліб // Православ’я в Україні: виклики часу і історичні традиції : до 100-річчя від дня народж. Високопреосвященнішого митрополита Харків. і Богодухів. Никодима (Руснака) (1921–2011 рр.) : зб. матеріалів Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 13 квіт. 2021 р. – Харків : ХДС, 2021. – С. 121–126.
Короткий огляд (реферат): У статті автором аналізуються основні навчальні дисципліни, які забезпечували педагогічну підготовку учнів Харківської духовної семінарії в ІІ половині ХІХ на початку ХХ ст. Висвітені форми організації означеної підготовки, її кадрове та навчально-методичне забезпечення. Окремо звернена увага на педагогічну практику. В статье автором анализируются основные учебные дисциплины, которые обеспечивали педагогическую подготовку учащихся Харьковской духовной семинарии во ІІ половине ХІХ – в начале ХХ ст. Освещены формы организации данной подготовки, ее кадровое и учебно-методическое обеспечение. Отдельно обращено внимание на педагогическую практику. In this article the author analyzes the main educational disciplines that provided pedagogical training of students of the Kharkov theological seminary in the second half of XIX – early XX centuries. Highlighted forms of the organization of this training, its staff and educational-methodical support. Separate attention is paid to pedagogical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6493
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези ТВЕРДОХЛІБ.pdf144.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.