Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6493
Title: Педагогічна підготовка в Харківській духовній семінарії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
Other Titles: Педагогическая подготовка в Харьковской духовной семинарии (вторая половина ХІХ – начало ХХ ст.)
Pedagogical training in Kharkov Theological Seminary (second half of XIX – beginning of XX century)
Authors: Твердохліб, Т. С.
Твердохлеб, Т. С.
Tverdokhlib, T.
Keywords: педагогічна підготовка
Харківська духовна семінарія
семінарист
педагогическая подготовка
Харьковская духовная семинария
семинарист
pedagogical training
Kharkiv Theological Seminary
seminarian
Issue Date: 13-Apr-2021
Publisher: Харківська духовна семінарія імені св. ап. і єван. Іоанна Богослова
Citation: Твердохліб Т. С. Педагогічна підготовка в Харківській духовній семінарії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / Т. С. Твердохліб // Православ’я в Україні: виклики часу і історичні традиції : до 100-річчя від дня народж. Високопреосвященнішого митрополита Харків. і Богодухів. Никодима (Руснака) (1921–2011 рр.) : зб. матеріалів Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 13 квіт. 2021 р. – Харків : ХДС, 2021. – С. 121–126.
Abstract: У статті автором аналізуються основні навчальні дисципліни, які забезпечували педагогічну підготовку учнів Харківської духовної семінарії в ІІ половині ХІХ на початку ХХ ст. Висвітені форми організації означеної підготовки, її кадрове та навчально-методичне забезпечення. Окремо звернена увага на педагогічну практику. В статье автором анализируются основные учебные дисциплины, которые обеспечивали педагогическую подготовку учащихся Харьковской духовной семинарии во ІІ половине ХІХ – в начале ХХ ст. Освещены формы организации данной подготовки, ее кадровое и учебно-методическое обеспечение. Отдельно обращено внимание на педагогическую практику. In this article the author analyzes the main educational disciplines that provided pedagogical training of students of the Kharkov theological seminary in the second half of XIX – early XX centuries. Highlighted forms of the organization of this training, its staff and educational-methodical support. Separate attention is paid to pedagogical practice.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6493
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези ТВЕРДОХЛІБ.pdf144.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.