Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6410
Title: АНТРОПОСОФСЬКИЙ ПІДХІД ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: АНТРОПОСОФСКИЙ ПОДХОД К ИНКЛЮЗИВНОМУ ОБРАЗОВАНИЮ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ
ANTHROPOSOPHICAL APPROACH TO INCLUSIVE EDUCATION OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN
Authors: Іонова, О. М.
Лупаренко, С. Є.
Keywords: антропософський підхід
вальдорфська педагогіка
антропософский подход
вальдорфская педагогика
anthroposophical approach
Waldorf pedagogy
Issue Date: 27-Oct-2021
Publisher: Бердянський державний педагогічний університет
Citation: Іонова О. М. Антропософський підхід до інклюзивної освіти молодших школярів / О. М. Іонова, С. Є. Лупаренко // Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., Бердянськ , 27-28 жовт. 2021 р. / Бердян. пед. ун-т ; [уклад.К. В. Петровська]. – Бердянськ. – 2021. – С 13–18.
Abstract: Висвітлено специфіку антропософського підходу до інклюзивної освіти молодших школярів та розкрито основні форми та методи роботи з дітьми, які потребують душевного доглядання, а саме: гігієнічно-раціональна організація педагогічного процесу; художньо-образне викладання; використання диференційованих завдань з урахуванням темпераментів дітей; якісне оцінювання досягнень результатів навчально-пізнавальної діяльності школярів; специфічна робота з рухом та орієнтацією дітей у просторі; заняття мистецтвом (евритмія, співи та гра на музичних інструментах, живопис, театр, ліплення) та терапія працею (плетіння, в’язання, вишивання, виготовлення іграшок тощо). Освещена специфика антропософского подхода к инклюзивному образованию младших школьников и раскрыты основные формы и методы работы с детьми, нуждающимися в душевном уходе, а именно: гигиенически рациональная организация педагогического процесса; художественно-образное преподавание; использование дифференцированных задач на основе темпераментов детей; качественная оценка достижений результатов учебно-познавательной деятельности школьников; специфическая работа с движением и ориентацией детей в пространстве; занятия искусством (эвритмия, пение и игра на музыкальных инструментах, живопись, театр, лепка) и терапия трудом (плетение, вязание, вышивание, изготовление игрушек и т.п.). The specific features of anthroposophical approach to primary schoolchildren’s inclusive education have been identified in the article. The main forms and methods of work with children who need mental care have been revealed. They are hygienically efficient organization of educational process, artistic teaching, use of differentiational exercises for children with different types of temperament, qualitative assessment of achievements of schoolchildren’s educational and cognitive activities, specific work with children’s movement and orientation in space, art classes (eurhythmy, singing and playing the musical instruments, painting, theater acting, sculpting) and labor therapy (weaving, knitting, embroidering, making toys etc.).
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6410
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.