Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6382
Title: Риторика в системі професійного навчання: історія становлення навчальної дисципліни
Other Titles: Риторика в системе профессионального обучения: история становления учебной дисциплины
Rhetoric in the system of vocational training: the history of the discipline
Authors: Ткаченко, Л. П.
Tkachenko, L.
Keywords: риторика
красномовство
публічне мовлення
галузева риторика
система
навчальний предмет
професійне спрямування
фахівець
красноречие
публичная речь
отраслевая риторика
учебный предмет
профессиональная направленность
специалист
rhetoric
eloquence
public speech
sectoral rhetoric
system
academic subject
professional direction
specialist
Issue Date: 2016
Publisher: Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ткаченко Л. П. Риторика в системі професійного навчання: історія становлення навчальної дисципліни : монографія / Л. П. Ткаченко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – 428 с.
Abstract: У монографії розглянуто історію становлення курсу риторики в системі професійного навчання. Теоретично обґрунтовано доцільність виділення галузевих риторик, які враховують специфіку фахової підготовки. Конкретизовано поетапний розвиток досліджуваного феномену в історії професійної освіти в Українi, виокремлено провідні форми роботи, проаналізовано методичне забезпечення такої підготовки. В монографии рассмотрена история становления курса риторики в системе профессионального обучения. Теоретически обоснована целесообразность выделения отраслевых риторик, учитывающих специфику профессиональной подготовки. Конкретизировано поэтапное развитие исследуемого феномена в истории профессионального образования в Украине, выделены ведущие формы работы, проанализировано методическое обеспечение такой подготовки. The monograph examines the history of the formation of the course of rhetoric in the system of vocational training. The expediency of allocating branch rhetoric, which take into account the specifics of professional training, is theoretically substantiated. The gradual development of the studied phenomenon in the history of vocational education in Ukraine is specified, the leading forms of work are singled out, the methodological support of such training is analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6382
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.