Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6378
Title: Академічна доброчесність очима студентів: розуміння і нерозуміння
Other Titles: Академическая порядочность глазами студентов: понимание и непонимание
Academic Integrity by Students’ Eyes: Understanding and Misunderstanding
Authors: Костікова, І. І.
Дорожко, А. О.
Keywords: студент
академічна доброчесність
плагіат
анкетування
онлайн-форма
студент
академическая порядочность
плагиат
анкетирование
онлайн-форма
student
academic integrity
plagiarism
questionnaire
online form
Issue Date: 26-Jul-2021
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій; видавничий дім "Гельветика"
Citation: Костікова І. І. Академічна доброчесність очима студентів: розуміння і нерозуміння / І. І. Костікова, А. О. Дорожко // Інноваційна педагогіка / Причорномор. н-д ін-т економіки та інновацій”; [редкол.: А. Терешкінас (гол. ред.) та ін.]. – Одеса : Гельветика, 2021. – № 37. – С. 349–352.
Abstract: Статтю присвячено аналізу розуміння і нерозуміння українськими студентами академічної доброчесності. Мета статті – дослідити розуміння студентами академічної доброчесності шляхом анкетування. Робота досліджує ставлення студентів до різних питань академічної доброчесності задля її формування у закладах вищої освіти для магістрів із метою запобігання плагіату в магістерських дипломних роботах. У роботі підкреслюється, що запобіганню академічної недоброчесності й протидії плагіату сприяє не лише розуміння магістрами основних термінів, видів електронних програм перевірки на плагіат, а й знання різноманітних нормативних документів (кодексів, положень). Задля розуміння протидії академічної недоброчесності і плагіату досліджено конкретні приклади боротьби з академічним шахрайством в університетах за кордоном: у Лондонському університетському коледжі Великобританії, у Каролінському медичному університеті Швеції. Наше анкетування магістрів спрямовано на те, щоб з’ясувати, чи розуміють студенти, що таке академічна доброчесність, плагіат, яким він буває, які є програми для його виявлення, що робити з текстом після перевірки на плагіат, які покарання існують за плагіат, які бувають причини, що спонукають студентів до академічної недоброчесності й плагіату. Емпіричну основу нашого дослідження склали дані анкетування студентів Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, анкета проводилася в онлайн-формі за допомогою сервісу Google. Загалом, в анкетуванні взяли участь 40 студентів-магістрів. Результати анкетування свідчать про те, що, на жаль, більшість студентів не вважають плагіат шахрайством. На їхню думку, розміщення тексту в Інтернеті робить його загальним і доступним для всіх, тобто «нічиїм», тому й академічна недоброчесність, і плагіат у студентському середовищі більшістю студентів сприймаються як норма. Отож, ми дійшли висновку, що для формування академічної доброчесності студентів необхідно впроваджувати комплекс різноманітних заходів. Статья посвящена анализу понимания и непонимания украинскими студентами академической порядочности. Цель статьи – исследовать понимание студентами академической порядочности путём анкетирования. Работа исследует отношение студентов к различным вопросам академической порядочности для её формирования в высших учебных заведениях среди магистров с целью предотвращения плагиата в магистерских дипломных работах. В работе подчёркивается, что предотвращению академической непорядочности и противодействия плагиату способствует не только понимание магистрами основных терминов, видов электронных программ проверки на плагиат, но и знание различных нормативных документов (кодексов, положений). Для понимания противодействия академической непорядочности и плагиата исследованы конкретные примеры борьбы с академическим мошенничеством в университетах за рубежом: в Лондонском университетском колледже Великобритании, в Каролинском медицинском университете Швеции. Наше анкетирование магистров направлено на то, чтобы выяснить, понимают ли студенты, что такое академическая порядочность, плагиат, каким он бывает, какие программы для его выявления, что делать с текстом после проверки на плагиат, какие наказания существуют за плагиат, которые бывают причины, побуждающие студентов к академической непорядочности и плагиату. Эмпирическую основу исследования составили данные анкетирования студентов Харьковского национального педагогического университета имени Г.С. Сковороды, опрос проводился в онлайн-форме с помощью сервиса Google. В анкетировании приняли участие 40 студентов-магистров. Результаты анкетирования свидетельствуют о том, что, к сожалению, большинство студентов не считают плагиат мошенничеством. По их мнению, размещение текста в Интернете делает его общим и доступным для всех, то есть «ничьим», поэтому и академическая непорядочность, и плагиат в студенческой среде большинством студентов воспринимаются как норма. Итак, мы пришли к выводу, что для формирования академической порядочности студентов необходимо внедрять комплекс различных мероприятий. The article is devoted to the analysis of understanding and misunderstanding by Ukrainian students of academic integrity. The purpose of the article is to investigate students’ understanding of academic integrity through the questionnaire. The paper investigates students’ attitude to various issues of academic integrity for its development in higher education institutions for Masters, to prevent plagiarism in Masters’ theses. The paper emphasizes that the prevention of academic dishonesty and counteraction to plagiarism help Masters understand not only the basic terms, types of electronic plagiarism testing programs, but also be familiar with various regulations as codes, set of laws. In order to understand the prevention of academic dishonesty and plagiarism, the specific examples of confrontation to academic fraud in universities abroad have been studied: in the UK at the University College London, in Sweden at Karolinska Institutet Medical University. The Masters’ questionnaire was aimed at finding out whether students understand what academic integrity is, what plagiarism is, what programs exist to detect plagiarism, what to do with the text after plagiarism testing, what possible punishments exist for plagiarism, what are the reasons that motivate students to academic dishonesty and plagiarism. The empirical basis of the study was students’ questionnaire data in H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, the survey was conducted online using the Google forms. 40 Masters took part in the survey. The results of the survey show that, unfortunately, most students do not consider plagiarism a fraud. They think, posting a text on the Internet makes it common and accessible to all, it means the text is “nobody’s”, and academic dishonesty and plagiarism in the student environment is accepted by most students as the norm. So, we came to the conclusion that in order to develop the students’ academic integrity it is necessary to implement a set of various procedures.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6378
ISSN: 2663-6085
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Кафедра теорії і практики англійської мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.