Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6365
Title: Рухова активність учнів під час шкільних уроків англійської мови
Other Titles: Двигательная активность учащихся на школьных уроках английского языка
Physical activity of students in school English lessons
Authors: Несен, О. О.
Несен, Е. А.
Nesen, O.
Keywords: рухова активність
уроки англійської мови
учні
методичні рекомендації
двигательная активность
уроки английского языка
ученики
методические рекомендации
physical activity
english lessons
pupils
methodological guidelines
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Несен О. О. Рухова активність учнів під час шкільних уроків англійської мови : метод. рек. для студ. ф-ту інозем. філології / О. О. Несен. – Харків : ХНПУ, 2021. – 31 с. : іл. + дод.
Abstract: У методичних рекомендаціях висвітлено обґрунтування та доцільність використання методу вивчення англійської мови у русі підчас проведення уроків за шкільною програмою НУШ. Наведені приклади організації та проведення рухливих ігор, квестів, фізкультхвилинок, які висвітлюють навчальний матеріал, сприяють формуванню лексичної, граматичної, фонетичної компетентності школярів. Наявний практичний розрізний матеріал у додатках до методичних рекомендацій спростить педагогам процес підготовки до уроку використовуючи здоров’язберегаючі засоби рухової активності учнів. В методических рекомендациях отражено обоснование и целесообразность использования метода изучения английского языка во время проведения уроков по школьной программе НУШ. Приведены примеры организации и проведение подвижных игр, квестов, физкультминут, освещающих учебный материал, способствуют формированию лексической, грамматической, фонетической компетентности школьников. Имеющийся практический разрезной материал в приложениях к методическим рекомендациям упростит педагогам процесс подготовки к уроку, используя здоровьесберегающие средства двигательной активности учащихся. The methodological recommendations reflect the rationale and feasibility of using the method of learning English during lessons in the NUS school curriculum. Examples of organizing and conducting outdoor games, quests, physical education minutes, covering educational material, contribute to the formation of lexical, grammatical, phonetic competence of schoolchildren. The available practical sectional material in the appendices to the methodological recommendations will simplify the process of preparing for the lesson for teachers, using health-preserving means of students' physical activity.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6365
Appears in Collections:Кафедра одноборств, фехтування і силових видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Несен О. О..pdf9.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.