ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО–МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ХАРКІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności („WSIU”), Łódź, Polska
Анотація
У статті проаналізовані архівні матеріали, що стосуються діяльності Харківського державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди, спрямованої на навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у першій половині 50-тих років ХХ століття. Розглянута організація різних форм аудиторної учбової діяльності студентів, що були розповсюджені в зазначений період, в ракурсі здійснення індивідуального підходу до навчання. Підкреслено, що, хоча викладачі поняття «індивідуалізація навчання» ще не використовували, факти свідчать про певний досвід здійснення індивідуалізації навчання при різних формах аудиторної діяльності студентів стаціонару та заочного відділення. В статье проанализированы архивные материалы, касающиеся деятельности Харьковского государственного педагогического института имени Г. С. Сковороды, направленной на обучение студентов естественно-математических специальностей в первой половине 50-х годов ХХ века. Рассмотрена организация различных форм аудиторной учебной деятельности студентов, которые были распространены в указанный период, в ракурсе осуществления индивидуального подхода к обучению. Подчеркнуто, что, хотя преподаватели понятие «индивидуализация обучения» еще не использовали, факты свидетельствуют об определенном опыте осуществления индивидуализации обучения при разных формах аудиторной деятельности студентов стационара и заочного отделения. The article analyzes the archival materials relating to the activities of the H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University aimed at teaching students of natural and mathematical disciplines in the first half of the 50-ies of XX century. It was noted that the development of the studied problem has stimulated heightened teachers attention to organizing the learning process, the timely detection and prevention of deficiencies in knowledge in regard to overcoming the consequences of the war, which appeared in the lack of qualified personnel, failure and drop-out students. It is noted that during this period the teachers, while organizing classroom activity of the students, did not use the concept of "individualized instruction" yet. The experience of the individualization of learning was reviewed in various forms of classroom activities in the organization of individual work of full-time education students and of the correspondence department.
Опис
Ключові слова
індивідуалізація навчання, Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди, природничо-математичні спеціальності, аудиторні форми навчання, индивидуализация обучения, Харьковский государственный педагогический институт им. Г. С. Сковороды, естественно-математические специальности, аудиторные формы обучения, individualization of learning, H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, natural and mathematical specialties, classroom forms of teaching
Цитування
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів природничо-математичних спеціальностей Харківського державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди в першій половині 50-х років / М. Е. Пісоцька // Nowoczesna edukacja : filozofia, innowacja, doświadczenie / Fundacja Central European Academy Studies and Certification, Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności. – Łódź : WSIU, 2016. – Nr 4(8). – P. 77–82. – 1,02 умов. друк. арк.