Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6318
Title: Подолання синтаксичних порушень дітей з розумовою відсталістю
Other Titles: Преодоление синтаксических нарушений детей с умственной отсталостью
Overcoming syntactic disorders in children with mental retardation
Authors: Потамошнєва, О. М.
Потомашнева, О. М.
Potomashneva, О.
Keywords: синтаксичні порушення
діти
розумова відсталість
корекційна педагогіка
логопедія
синтаксические нарушения
дети
умственная отсталость
коррекционная педагогика
логопедия
syntactic disorders
children
mental retardation
correctional pedagogy
speech therapy
Issue Date: 7-Apr-2011
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Потамошнєва О. М. Подолання синтаксичних порушень дітей з розумовою відсталістю / О. М. Потамошнєва // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. Дню здоров’я, Харків, 7 квіт. 2011 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. О. М. Микитюка]. – Харків : ХНПУ, 2011. – С. 304–306.
Abstract: У даній статті автором було розкрито подолання синтаксичних порушень дітей з розумовою відсталістю. Логопедична робота по формуванню синтаксичної структури речення у дітей з розумовою відсталістю повинна здійснюватися із застосуванням диференційованого підходу, з врахуванням загальних і специфічних особливостей синтаксичних порушень, які притаманні дітям з розумовою відсталістю, на основі симультано-сукцесивного формування операцій змістовного, семантичного і поверхневого синтаксування. В данной статье автором было раскрыто преодоление синтаксических нарушений детей с умственной отсталостью. Логопедическая работа по формированию синтаксической структуры предложения у детей с умственной отсталостью должна осуществляться с применением дифференцированного подхода, с учетом общих и специфических особенностей синтаксических нарушений, присущих детям с умственной отсталостью, на основе симультано-сукцессивного формирования операций содержательного, семантического и поверхностного синтаксирования. In this article, the author revealed the overcoming of syntactic disorders in children with mental retardation. Speech therapy work on the formation of the syntactic structure of a sentence in children with mental retardation should be carried out using a differentiated approach, taking into account general and specific The speech therapy work on the formation of the syntactic structure of sentences in children with mental retardation should be carried out using a differentiated approach, taking into account the general and specific features of syntactic disorders inherent in children with mental retardation.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6318
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потамошнєва О. М. .pdf184.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.