Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6274
Title: Розвиток мислення у молодших школярів із ЗПР за допомогою конструктора LEGO
Other Titles: Развитие мышления у младших школьников с ЗПР при помощи конструктора LEGO
Development of thinking in junior high school students with the impaired mental function with the help of the LEGO constructor
Authors: Дорожко, І. І.
Туріщева, Л. В.
Малихіна, О. Є.
Keywords: мислення
молодші школярі
затримка психічного розвитку
конструктор LЕGО
мышление
младшие школьники
задержка психического развития
конструктор LЕGО
thinking
junior schoolchildren
mental retardation
LEGO construction set.
Issue Date: 2021
Publisher: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
Citation: Дорожко І. І, Розвиток мислення у молодших школярів із ЗПР за допомогою конструктора LEGO [Електронний ресурс] / І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна, Л. В. Туріщева // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. "Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та рішення" : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Запоріжжя, 18 – 19 берез. 2021 р, Запоріжжя, 2021. – Вип. №1 (43).
Abstract: Стаття містить аналіз психологічних досліджень з проблеми мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Дано теоретичне обґрунтування ефективності корекції мислення у молодших школярів у процесі LЕGО-технологій, розкрито вплив занять з конструктором на розвиток розумових процесів у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. В статье представлен анализ психологических исследований по проблеме развития мышления младших школьников с задержкою психического развития. Проанализирована эффективность коррекции мышления у младших школьников в процессе Lego-технологий, раскрыто влияние занятий с конструктором на развитие мыслительных процессов у младших школьников с задержкой психического развития. The article contains an analysis of psychological research on the problem of thinking of younger schoolchildren with mental retardation. A theoretical substantiation of the effectiveness of the correction of thinking in younger schoolchildren in the process of LEGO technologies is given, the influence of classes with a designer on the development of thought processes in younger students with mental retardation is revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6274
ISSN: 2223-4551
Appears in Collections:Кафедра психологічної та педагогічної антропології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розвиток мислення.pdf356.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.