Фасилітативні вміння вчителя як чинник розвитку обдарованості учнів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут обдарованої дитини НАПН України
Анотація
У статті зазначено актуальність вивчення проблеми розвитку фасилітативних умінь у сучасного вчителя, що працює з обдарованими учнями в контексті зміни освітньої парадигми, переходу від традиційного до людиноцентрованого підходу до навчання. В статье обозначена актуальность изучения проблемы развития фасилитативных умений у современного учителя, работающего с одаренными учащимися в контексте изменения образовательной парадигмы, перехода от традиционного к человекоцентрированному подходу к обучению. The article notes the urgency of studying the problem of development of facilitative skills of a modern teacher, who works with gifted students in the context of making changes to the educational paradigm, as well as the transition from traditional to human-centered approach to learning.
Опис
Ключові слова
педагогічна фасилітація, фасилітативні вміння вчителя, педагог-фасилітатор, обдарованість, обдаровані учні, педагогическая фасилитация, фасилитативные умения учителя, педагог-фасилитатор, одаренность, одаренные учащиеся, pedagogical facilitation, facilitative skills of a teacher, teacher-facilitator, giftedness, gifted students
Цитування
Дорожко І. І. Фасилітативні вміння вчителя як чинник розвитку обдарованості учнів / І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна, Л. В. Туріщева // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. / Ін-т обдар. дитини НАПН України ; [редкол.: В. В. Бондаренко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : Ін-т обдар. дитини НАПН України. – 2021. – № 1 (26). – С. 111–118.