Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6273
Title: | Фасилітативні вміння вчителя як чинник розвитку обдарованості учнів |
Other Titles: | Фасилитативные умения учителя как фактор развития одаренности учащихся Facilitative skills of the teacher as a factor of development of gifted students |
Authors: | Дорожко, І. І. Малихіна, О. Є. Туріщева, Л. В. Дорожко, И. И. Малыхина, Е. Е. Турищева, Л. В. Dorozhko, I. Malykhina, O. Turishcheva, L. |
Keywords: | педагогічна фасилітація фасилітативні вміння вчителя педагог-фасилітатор обдарованість обдаровані учні педагогическая фасилитация фасилитативные умения учителя педагог-фасилитатор одаренность одаренные учащиеся pedagogical facilitation facilitative skills of a teacher teacher-facilitator giftedness gifted students |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Інститут обдарованої дитини НАПН України |
Citation: | Дорожко І. І. Фасилітативні вміння вчителя як чинник розвитку обдарованості учнів / І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна, Л. В. Туріщева // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. / Ін-т обдар. дитини НАПН України ; [редкол.: В. В. Бондаренко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : Ін-т обдар. дитини НАПН України. – 2021. – № 1 (26). – С. 111–118. |
Abstract: | У статті зазначено актуальність вивчення проблеми розвитку фасилітативних умінь у сучасного вчителя, що працює з обдарованими учнями в контексті зміни освітньої парадигми, переходу від традиційного до людиноцентрованого підходу до навчання. В статье обозначена актуальность изучения проблемы развития фасилитативных умений у современного учителя, работающего с одаренными учащимися в контексте изменения образовательной парадигмы, перехода от традиционного к человекоцентрированному подходу к обучению. The article notes the urgency of studying the problem of development of facilitative skills of a modern teacher, who works with gifted students in the context of making changes to the educational paradigm, as well as the transition from traditional to human-centered approach to learning. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6273 |
ISSN: | 2314-4139 |
Appears in Collections: | Кафедра психологічної та педагогічної антропології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фасилітативні вміння вчителя.pdf | 386.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.