Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6199
Title: Логоказка як метод розвитку артикуляційної моторики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
Other Titles: Логосказка как метод развития артикуляционной моторики у дошкольников с общим недоразвитием речи
Logokazka as a method of development of articulatory motility at preschool children with the general underdevelopment of speech
Authors: Петрищева, К. В.
Шах, М. О.
Petrishcheva K. V., K.
Shah, M.
Keywords: логоказка
артикуляційна моторика
дошкільники
недорозвиток мовлення
студентські роботи
логосказка
артикуляционная моторика
дошкольники
недоразвитие речи
студенческие работы
logo story
articulatory motility
preschoolers
speech underdevelopment
student work
Issue Date: 27-Sep-2019
Publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Петрищева К. В. Логоказка як метод розвитку артикуляційної моторики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / К. В. Петрищева, М. О. Шах // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., Чернігів, 27–28 верес. 2019 р. / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. – Чернігів, 2019. – С. 295–298.
Abstract: В статті розглянуто артикуляційну гімнастику. Вона використовується, як елемент корекційного заняття і застосовується у вигляді комплексу вправ, які можуть супроводжуватись віршами, картинками чи піснями. Для ефективного подолання порушень мовлення, артикуляційні вправи необхідно виконувати регулярно, та протягом усього корекційного періоду. В статье рассмотрена артикуляционная гимнастика. Она используется, как элемент коррекционного занятия и применяется в виде комплекса упражнений, которые могут сопровождаться стихами, картинками или песнями. Для эффективного преодоления нарушений речи, артикуляционные упражнения необходимо выполнять регулярно, и в течение всего коррекционного периода. This article deals with articulation exercises. It is used as an element of a remedial class and is applied as a set of exercises that can be accompanied by rhymes, pictures or songs. In order to overcome speech disorders effectively, articulation exercises should be performed regularly and throughout the correctional period.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6199
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрищева К. В. .pdf691.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.