Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6193
Title: Розвиток інклюзивної компетентності вчителів мов і літератури у системі післядипломної освіти
Other Titles: Развитие инклюзивного компетентности учителей языков и литературы в системе последипломного образования
Development of inclusive competence of language and literature teachers in the system of postgraduate education
Authors: Казачінер, О. С.
Казачинер, Е. С.
Kazachiner, O.
Keywords: інклюзивна компетентність
вчителі
викладання мови
викладання літератури
післядипломна освіта
инклюзивная компетентность
учителя
преподавание языка
преподавание литературы
последипломное образование
inclusive competence
teachers
language teaching
literature teaching
postgraduate education
Issue Date: 27-Sep-2019
Publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Казачінер О. С. Розвиток інклюзивної компетентності вчителів мов і літератури у системі післядипломної освіти / О. С. Казачінер // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., Чернігів, 27–28 верес. 2019 р. / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. – Чернігів, 2019. – С. 285–287.
Abstract: В статті розглянуто інклюзивну компетентность вчителів філологічних дисциплін. Це інтегративно-особистісне утворення, що зумовлює здатність виконувати професійні функції в процесі організації навчання мов і літератури дітей з особливими освітніми потребами спільно з однолітками типового розвитку в умовах закладів загальної середньої освіти. В статье рассмотрена инклюзивная компетентность учителей филологических дисциплин. Это интегративно-личностное образование, что приводит к способности выполнять профессиональные функции в процессе организации обучения языкам и литературе детей с особыми образовательными потребностями совместно со сверстниками типичного развития в условиях учреждений общего среднего образования. The article examines the inclusive competence of teachers of philological subjects. It is an integrative-personal education, which leads to the ability to perform professional functions in the process of organizing the teaching of languages and literature to children with special educational needs together with peers of typical development in the conditions of general secondary education institutions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6193
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Казачінер О. С. .pdf685.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.